شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 18 May 2024

امام جمعه شهرستان انار از حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی قدردانی و پیامی به شرح زیر منتشر کرد:

امام جمعه شهرستان انار از حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی قدردانی و پیامی به شرح زیر منتشر کرد:

به گزارش ” انارما ” امام جمعه شهرستان انار از حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی قدردانی و پیامی به شرح زیر منتشر کرد:

    بسمه تعالی
حماسه ۲۹اردیبهشت سال ۱۳۹۶ و حضور یکپارچه ملت بزرگ ایران  شکوه وعظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیش از پیش نمایان ساخت و چشم جهانیان را خیره کرد.

فرمایشات و رهنمودهای  رهبر معظم انقلاب اسلامی «مدظله العالی» در ایجاد این حماسه بیاد ماندنی  بر کسی پوشیده نیست.  عزت و عظمت ملت بزرگ ایران و پیشرفت و کمال ایران اسلامی  مرهون رهبری حکیمانه  ایشان بوده است .

بی شک  همانگونه که رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی فرمودند ،  پیروز واقعی این حماسه بزرگ  ملت سرفراز ایران اسلامی است.  لذا از عزم انقلابی و ارده  خلل ناپذیر ملت ایران بویژه همشهریان گرانقدر شهرستان انار در ایجاد این جلوه های ماندگار و غرور آفرین کمال تقدیر و تشکر را بعمل می آورم .

 انشاءالله دستاوردهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا  توجه بیشتر به محرومان و مبارزه با فساد ،  تبعیض ، بی عدالتی ، ایجاد اشتغال ، تولید و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی  که  از   مطالبات بحق مردم است،  باشد .

از کلیه برگزار کنندگان محترم انتخابات در شهرستان انار ، اعم از مجریان ، ناظران، بازرسان، نیروی انتظامی و بسیج کمال تقدیر و تشکر را بعمل می آورم  .
حسن منتظری
امام جمعه شهرستان انار

۱۳۹۶/۲/۳۰

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی