یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 19 May 2024

مراسم گرامیداشت هفتم تیرماه سالروز شهادت شهید مظلوم دکتر بهشتی با حضور جمعی از مردم و رؤسای ادارات و کارمندان حوزه قضایی شهرستان انار در مسجد صاحب الزمان برگزار شد . به گزارش انارما ، در این مراسم حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مظلوم بهشتی و ۷۲تن از […]

مراسم گرامیداشت هفتم تیرماه سالروز شهادت شهید مظلوم دکتر بهشتی با حضور جمعی از مردم و رؤسای ادارات و کارمندان حوزه قضایی شهرستان انار در مسجد صاحب الزمان برگزار شد .
به گزارش انارما ، در این مراسم حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مظلوم بهشتی و ۷۲تن از یاران امام خمینی گفت :قوه قضائیه با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن بیانات مقام معظم رهبری به عنوان رکن اساسی نظام، مسوولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده‌دار است.

وی افزود:شهید بهشتی و یارانش با نثار خون پاک خویش، اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کردند و پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مستحکم و با شهادتشان مسیر روشنی فرا روی دوستداران و شیفتگان انقلاب گشودند.

در ادامه مراسم حسینی رئیس دادگستری شهرستان انار نیز گفت :هفته قوه قضائیه و گرامیداشت حادثه هفتم تیر فرصت مغتنمی برای یادآوری جنایات و خیانتهای منافقین کوردل، به نمایش گذاشتن دستاوردهای انقلاب، تکریم مقام شهیدان بزرگوار انقلاب اسلامی و محکوم کردن توطئه‌های استکبار جهانی علیه مردم انقلابی و آگاه ایران اسلامی است.

وی در ادامه گفت :اینجانب ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام (ره)هفته قوه قضائیه را به همه خدمتگذاران ومسئولینقضائی ،قضات،کارکنان وخدمتگذاران این قوه تبریک عرض نموده از همکاری مردم و ادارات در سطح شهرستان که موجب کاهش چشمگیر جرائم گردیده قدردانی می نمایم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی