یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 19 May 2024

فرمانده انتظامی انار گفت:مجموعه بهزیستی با فعالیتها و اقدامات موثر خود،بخشهای مختلف زندگی افراد و خانواده های در معرض آسیب و خطر،نقش ویژه ای در مهار جرائم و آسیب ها دارد. به گزارش انارما ، سرهنگ” جعفر غضنفری “در دیدار با رئیس و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان به مناسبت هفته بهزیستی ،ضمن تبریک و تقدیر […]

فرمانده انتظامی انار گفت:مجموعه بهزیستی با فعالیتها و اقدامات موثر خود،بخشهای مختلف زندگی افراد و خانواده های در معرض آسیب و خطر،نقش ویژه ای در مهار جرائم و آسیب ها دارد.

به گزارش انارما ، سرهنگ” جعفر غضنفری “در دیدار با رئیس و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان به مناسبت هفته بهزیستی ،ضمن تبریک و تقدیر از زحمات و خدمات ارائه شده،بیان داشت:پلیس در عرصه مقابله با جرائم و آسیبها به خوبی با نقش حمایتی و مراقبتی بهزیستی آشنایی دارد و معتقد است به هر میزان در این‌حوزه فعالیتها و اقدامات گسترش یابد به همان نسبت از آثار و عواقب رفتار افراد و خانواده های در معرض آسیب پیشگیری می شود.

وی افزود:نتایج و آثار فعالیت های حمایتی در جامعه همانند اقدامات ملموس و‌فیزیکی قابل مشاهده نیست و به همین دلیل بعضی اوقات اهمیت این عملکرد در مجموعه بهزیستی آنچنان که باید دیده نمی شود.

“غضنفری”حمایت و توجه به افراد و خانواده های در معرض آسیب های فرهنگی و اجتماعی را از ضروری ترین اقدامات در عرصه توسعه فرهنگی و تقویت نظم و آرامش دانست و خاطر نشان کرد :سازمان بهزیستی در مجموعه وظایف و اقدامات خود نقش بسیار ارزنده ای را دارد و همه نهادها در این خصوص بایستی خود را ملزم به همکاری و قدردانی از این فعالیتها بدانند.

فرمانده انتظامی انار یادآور شد:امروز وجود خانواده ها و افراد بی سرپرست ،بدسرپرست،معلول و فرزندان طلاق و…از جمله گروه در معرض خطر می باشند که در صورت عدم وجود اقدامات بهزیستی برای آنها شرایط نامطلوبی را می تواند در حوزه نظم اجتماعی و ثبات ارزش ها داشته باشد.

این مقام انتظامی تاکیدکرد:امروز بسیاری از وقایع و اتفاقات ناخوشایند اجتماعی،حاصل بد زیستی تربیتی،فرهنگی و اقتصادی است که بایستی در مرحله پیش بینی و پیشگیری از ظهور و بروز آنها ممانعت شود و در این جهت سازمان بهزیستی و نقش با اهمیت آن نیاز به توجه و منابع بیشتری دارد.

در این دیدار ضمن دیدار چهره به چهره با کارکنان اداره بهزیستی شهرستان و تقدیم لوح سپاس به آنهاگزارشی از مجموعه عملکرد و اقدامات آن اداره توسط رئیس بهزیستی اعلام شد.

 

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی