یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 19 May 2024

امام جمعه انار گفت:زنان و دختران مسلمان باید از شخصیت گرانقدر خود نگهداری نموده و به هیچ قشر گروه و سایت و شبکه ای اجازه ندهند برای گسترش اهداف ضد دینی و ضد ارزشی خودشان از آنها استفاده ابزاری کنند…

امام جمعه انار گفت:زنان و دختران مسلمان باید از شخصیت گرانقدر خود نگهداری نموده و به هیچ قشر گروه و سایت و شبکه ای اجازه ندهند برای گسترش اهداف ضد دینی و ضد ارزشی خودشان از آنها استفاده ابزاری کنند.

به گزارش انارما به نقل از حجت الاسلام و المسلمین منتظری در خطبه‌های نماز جمعه به اهداف استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در وضع تحریم‌های جدید اشاره کرد و گفت:هدف اصلی آمریکایی ها در وضع تحریم ها ایجاد جنگ روانی و تشدید اختلافات و دوگانگی بین مردم و مسئولین و در نهایت براندازی جمهوری اسلامی است.

وی افزود: حال که دولتمردان هم اقرار به نقض برجام توسط آمریکایی‌ها می کنند لازم است با هوشمندی و اتحاد ملی با دقت عمل و با عنایت به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی نقشه ها و توطئه های شوم آمریکا را خنثی نمایند.

وی با اشاره به تحریم های جدید آمریکا گفت: نهاد ولایت فقیه و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به عنوان حافظ دستاوردهای انقلاب هستند در اولویت تهاجمات کور آمریکا و هم پیمانانشان قرار گرفتند.

وی به اهمیت نماز عبادی سیاسی جمعه اشاره نمود و گفت: دشمنان به دین و تقوا و بصیرت مردم حمله کرده اند و نماز های جمعه به عنوان میدان مبارزه و قرارگاه های ایمان و تقوا و بصیرت در مقابل توطئه ها و هجمه های دشمن ایستادگی می‌کنند.

امام جمعه شهرستان انار با تبریک ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (سلام الله علیها)دهه کرامت به اهمیت نقش زنان و دختران اشاره کرد و گفت:زنان و دختران مسلمان باید از شخصیت گرانقدر خود نگهداری نموده و به هیچ قشر گروه و سایت و شبکه ای اجازه ندهند برای گسترش اهداف ضد دینی و ضد ارزشی خودشان از آنها استفاده ابزاری کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی