یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 19 May 2024

۳۸۰ کیلوگرم فرآورده های خام دامی غیر قابل مصرف در انار کشف وضبط و معدوم سازی شد. به گزارش” انارما ”  ؛  جعفر کافی سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان انار با اعلام اینکه امروز طی گزارشی در خصوص حمل فرآورده های خام دامی ( شکمبه، کله و پاچه و … ) توسط یک دستگاه اتوبوس که در محور جاده […]

۳۸۰ کیلوگرم فرآورده های خام دامی غیر قابل مصرف در انار کشف وضبط و معدوم سازی شد.

به گزارش” انارما ”  ؛  جعفر کافی سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان انار با اعلام اینکه امروز طی گزارشی در خصوص حمل فرآورده های خام دامی ( شکمبه، کله و پاچه و … ) توسط یک دستگاه اتوبوس که در محور جاده انار ، یزد قصد عزیمت به منطقه شمال کشور را داشت؛ گفت: پس از هماهنگی لازم با مقامات قضائی، امنیتی، نظامی و اکیپی از واحد نظارت شبکه دامپزشکی شهرستان انار این اتوبوس متوقف شده و در طی بازرسی های بعمل آمده مقدار ۳۸۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر مجاز و غیر بهداشتی که بدون مجوز حمل و خودرو مخصوص، کشف شد.

و ی با اشاره به اینکه این فرآورده ها مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفته و غیر قابل مصرف تشخیص داده شد؛ گفت: بر حسب دستور مقام قضائی فرآورده های خام دامی غیر مجاز ضبط و معدوم و افراد متخلف جهت رسیدگی به تخلفاتشان به مراجع قضائی معرفی شدند.

کافی ازهمشهریان خواست: که فرآورده های خام دامی و پروتئینی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و مورد تائید دامپزشکی تهیه کنند.

وی گفت: این شبکه آماده پاسخگوئی به سئوالات همشهریان و هماهنگی های لازم برای نظارت بهداشتی با شماره تلفن های ۳۴۳۸۲۸۳۰ و ۳۴۳۸۶۶۹۵ است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی