پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 16 May 2024

منتظری امام جمعه انار گفت: صحبت های اخیر رییس جمهوری دیوانه امریکا (ترامپ) ناشی از عصبانیت او از قدرت نیروهای مسلح ایران است

به گزارش ” انارما” ؛ حجت الاسلام حسن منتظری در مراسم صبحگاه رژه نیروهای مسلح شهرستان انار که صبح امروز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در بلوار طالقانی برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی است که امسال با ایام ماه محرم و بزرگداشت سالار شهیدان امام حسین(ع) مصادف شده است.

منتظری امام جمعه انار گفت:  توکل و ایمان به خدا و درس از سیدالشهدا  رمز پیروزی ملت ایران بوده است؛ اگر می‌خواهیم همیشه پیروز باشیم باید به خدا توکل کنیم و از  دشمن هیچ نهراسیم.

حجت الاسلام منتظری با تاکید بر اینکه امروز ایران به عنوان یک‌ ابرقدرت در خاورمیانه مطرح است، افزود: این اقتدار و صلابت نتیجه تدبیر و رهبری آسمانی امام و مقام معظم رهبری و پیروزی های رزمندگان اسلام است.

وی با اشاره به اینکه امروز حرف اول را در منطقه ایران اسلامی می زند، گفت: صحبت های اخیر رییس جمهوری دیوانه امریکا (ترامپ) ناشی از عصبانیت او از قدرت نیروهای مسلح ایران است.

وی افزود: خاورمیانه ای که آنها می خواستند درست کنند در سوریه و عراق محقق شد اما ملت استوار ایران اسلامی هشت سال مقاومت کردند و جلوی دشمنان ایستادند.

امام جمعه شهرستان انار در پابان خاطرنشان کرد که ما امروز وظیفه داریم که انقلابی بمانیم و با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب نسبت به اقتصاد مقاومتی باید روی پای خود بایستیم.

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی