شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 18 May 2024

آیین بزرگداشت هفته پیوند اولیا و مربیان با مدیر آموزش و پرورش، امام جمعه انار ، فرمانده سپاه شهرستان ، تعدادی از مدیران و دانش آموزان مدرسه حضرت زینب شهرستان انار برگزار شد

به گزارش ” انارما ” ؛ آیین بزرگداشت هفته پیوند اولیا و مربیان با مدیر آموزش و پرورش، امام جمعه انار ، فرمانده سپاه شهرستان ، تعدادی از مدیران و دانش آموزان مدرسه حضرت زینب شهرستان انار برگزار شد.

حجت الاسلام منتظری در این آیین اظهار کرد: مدارسی موفق هستند که اولیای دانش آموزان با تصمیم گیری های خود، آموزش و پرورش را همراهی می کنند.
وی با اشاره به آغاز هفته پیوند اولیا و مربیان، اظهار کرد: انجمن اولیا و مربیان مظهر همکاری خانه و مدرسه در تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان است و خانه و مدرسه دو نهاد تربیتی مهم به شمار می آیند که در صدر عوامل تأثیرگذار بر روند رشد و تکامل رفتار و منش کودکان جامعه قرار دارند و مهم ترین عامل در تربیت و رشد فکری و اخلاقی، هماهنگی و هم سویی نظری و عملی میان مربیان و خانواده است.

وی با بیان اینکه هفته پیوند اولیا و مربیان از ۲۴ مهرماه آغاز و تا ۳۰ مهر ادامه دارد، افزود: در این هفته مدارس برنامه های متنوعی را با محوریت موضوعاتی که برای هر کدام از این روزها انتخاب می شود، برگزار می کند که اولیا و مربیان و مدرسه حسینی، اولیا و مربیان و سند تحول بنیادین ، اولیا و مربیان و سلامت جسم و روان، اولیا و مربیان و فضای مجازی و …، از جمله عناوینی است که برای روزهای هفته پیوند اولیا و مربیان انتخاب شده است.

امام جمعه انار  خاطرنشان کرد: این هفته فرصت مناسبی است تا تعامل و ارتباط بین خانواده ها و مدیران و مربیان مدارس بیشتر شود و هر چه این ارتباط بین این دو نهاد تربیتی بیشتر شود، منافع آن بیشتر متوجه دانش آموزان می شود.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار بر تاکید بر همکاری و مشارکت اولیا و مربیان در مدارس شهرستان افزود: در میان اولیای دانش آموزان افراد صاحب ایده و فکر زیادی هستند که عوامل اجرایی و آموزشی ما باید از این ایده ها و نظرات اولیا بهره مند شوند.
حسین ناجی تاکید کرد: از اولیا انتظار می رود در نشست ها و برنامه های مدارس حضور موثر و فعال تری داشته و در بخش های مختلف آموزشی و پرورشی مربیان مدارس را یاری کنند.

ناجی  ابراز امیدواری کرد برنامه های هفته پیوند اولیا و مربیان زمینه ای برای پیوند هرچه بیشتر اولیا و مربیان در راستای اعتلا و پیشرفت آینده سازان این مرز و بوم باشد.
وی در ادامه با بیان اینکه انجمن اولیا و مربیان در پیشبرد برنامه های آموزشی و پرورشی مدارس بسیار تاثیرگذار است، گفت: این انجمن هر اندازه که فعال و پویا باشد برنامه های تحصیلی مدارس تاثیرگذاری بیشتری بر روی دانش آموزان خواهد داشت.

درادامه این آیین پیام وزیر آموزش و پرورش  و مدیر کل آموزش و پرورش استان به مناسبت هفته پیوند اولیا و مربیان توسط یکی از دانش آموزان قرائت شد.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ندا سه‌شنبه 17 اکتبر 2017 - 9:12 ب.ظ

سلام برق نگیره خطر داره …..

محمد سه‌شنبه 17 اکتبر 2017 - 9:17 ب.ظ

رئیس آموزش و پرورش بسیشه عوض شه بهتره

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی