جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 17 May 2024

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار گفت: جشنواره استانی قرآن مدهامتان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۶ و ۲۷ مهرماه به میزبانی شهرستان انار برگزار می شود

به گزارش ” انارما ” ؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار گفت: جشنواره استانی قرآن مدهامتان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۶ و ۲۷ مهرماه به میزبانی شهرستان انار برگزار می شود.

سیدحسین جعفری ریز برنامه ها و برگزاری مسابفات در رشته های مختلف ثبت نامی دوازدهمین جشنواره قرآن استانی مدهامتان را اعلام و خاطر نشان کرد: عصر چهارشنبه ۲۶ مهر ساعت ۱۶ رشته اذان و ساعت ۱۸:۳۰ قرائت آقایان در محل تالار شهر انار برگزار می شود.
وی افزود: صبح پنج شنبه ۲۷ مهر رشته های حفظ وترتیل آقایان و رشته های حفظ و قرائت (صوت ولحن)خواهران و رشته صحت قرائت نماز خواهران و برادران در محل های برگزاری با حضور داورانی از استان کرمان برگزار می شود .
جعفری با آرزوی آماده سازی فضایی مناسب برای برگزاری خوب این جشنواره اظهار داشت: مسابقات خواهران در محل سالن دفاع دانشکده هنر دانشگاه آزاد اسلامی و حوزه مسابقات برادران تالار شهر انار است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انار همچنین گفت: عصر پنج شنبه کارگاه آموزشی فنون و آداب تلاوت توسط قاری بین المللی دکتر سعیدیان، ساعت ۱۴ تا ۱۷ در محل تالار شهر انار برقرار است.
جعفری افزود: مراسم اختتامیه جشنواره قرآن استانی مدهامتان پنج شنبه همزمان با نمازجماعت مغرب و عشا و برگزاری محفل انس با قرآن با حضور اساتید وقاریان بین المللی و مسئولین استان و شهرستان در محل رواق امامزاده محمد صالح(ع) شهرستان انار برگزار می شود.
وی ضمن تشکر و سپاس از خیرین عزیز و کلیه ادارات و نهادهای شهرستان انار که در این رویداد بزرگ فرهنگی مشارکت قوی داشته اند، از عموم مردم و جامعه قرآنی شهرستان انار جهت شرکت در مراسم اختتامیه و محفل انس با قرآن دعوت کرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی