پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 16 May 2024

امام جمعه انار گفت: موج عظیمی که از کربلا آغاز شد با گذشت زمان بیشتر و پرقدرت تر به پیش می رود و این حرکت عظیم در اربعین حسینی نام و یاد عاشورارا در دنیا زنده تر کرده است…

به گزارش انارما ، حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه امروز به اهمیت اربعین شهادت حضرت امام حسین علیه السلام اشاره نمود و گفت: اربعین آیینه درخشانی است  در برابر چشم تمام دنیا که در آن تصویری از نهضت و قیام خونین عاشورا  نقش بسته است، در این روز خون مطهر امام حسین ثمره و نتیجه خود را داد و آرمان و هدف والای امام حسین علیه السلام محقق شد.

وی به پیاده روی زائران امام حسین علیه السلام در ایام اربعین حسینی اشاره نمود و گفت:  موج عظیمی که از کربلا آغاز شد با گذشت زمان بیشتر و پرقدرت تر به پیش می رود و این حرکت عظیم در اربعین حسینی نام و یاد عاشورارا در دنیا زنده تر کرده است.

امام جمعه انار به مراسم باشکوه اربعین حسینی در شهرستان انار که از شبکه‌های مختلف تلویزیونی پخش می‌شود اشاره نمود و گفت: در روز اربعین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام مردم مومن و عاشورایی شهرستان انار وعزاداران حسینی و هیئت‌های مذهبی همگام با زائران حرم سیدالشهدا  با برگزاری مراسم عزاداری جلوه ای باشکوه از عزاداری  مردم انار را در صحن مطهر امامزاده محمدصالح برگزار می‌نمایند .

 امام جمعه شهرستان انار به مناسبتهای ۱۳ آبان اشاره نمود و گفت:در حوادث سیزدهم آبان وتبعید امام خمینی به ترکیه و شهادت جمعی از دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی دست جنایتکار آمریکا به وضوح مشاهده می شود.

وی افزود :استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا همیشه به دنبال منفعت طلبی و جهان خواری و عقب نگه داشتن مستضعفان بوده و ملت ایران به خوبی درک کرده که این نظام استکباری هرگز قابل اعتماد نیست.

امام جمعه انار گفت: ملت بزرگ ایران در مقابل زورگویی ،زیاده‌خواهی، مداخله جویی و افزون طلبی مستکبران به ویژه آمریکا ایستادگی نموده و از احقاق حق خود کوتاه نخواهد آمد.
 

وی گفت :همانگونه که رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی فرمودند حقیقت مستکبران همیشه عهدشکنی و زورگویی بوده و قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه قابل مذاکره نیست .

امام جمعه انار راهپیمایی روز ۱۳ آبان را مظهر اقتدار ایران اسلامی دانست و گفت :راهپیمایی اقشار مختلف مردم شهیدپرور در شهرستان انار همزمان با سراسر کشور  ساعت ۹ صبح شنبه ۱۳ آبان ماه از میدان بسیج شروع شده و در دبیرستان نمونه دولتی حضرت زینب در خیابان شریعتی پایان خواهد یافت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی