جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 17 May 2024

مدیر آموزش و پرورش شهرستان در پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به تمامی ملت ایران، بسیجیان سلحشور بخصوص فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی شهرستان انار تبریک گفت

به گزارش ” انارما ” ؛ حسین ناجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان در پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به تمامی ملت ایران، بسیجیان سلحشور بخصوص فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی شهرستان تبریک گفت .

در متن پیام حسین ناجی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

    هفته بسیج، بزرگداشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی و سرافرازی این سرزمین صورت گرفته  است، گمان درستی نیست اگر بسیج را حاصل جنگ تحمیلی یا انقلاب اسلامی بدانیم؛بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت‏هاى مسلمان رشد کرده است. هوشمندى حضرت امام خمینى(ره)و عدالت‏خواهى میلیون‏ها انسان با ایمان، تنها،تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.

بسیج مدرسه‌‌‌ عشق و ایثار است، که عاشقان مکتب آن فرهنگ ناب بسیجی را به سرمشق امام حسین(ع)، به خون شهدا، به فدارکاری ایثارگران و با پیوند ولایتمداری نگاشته‌اند و آن را به خاک جبهه‌ها و بوی چفیه‌ها مزین کرده‌اند.

تفکر بسیجی تفکری پویا و زنده است که در سایه تأسی به احکام نورانی اسلام،به جامعه حیات و نشاط ‌بخشیده و همواره کشور را در برابر توطئه‌های شوم و فعالیت‌های مخرّب دشمنان حفظ کرده است.

لذا اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و ارج نهادن به زحمات و تلاشهای تمامی بسیجیان جان برکف ، فرارسیدن هفته بسیج را به همه ملت ایران به ویژه فرهنگیان، بسیجیان سلحشور ودانش آموزان تبریک و تهنیت عرض نموده، و از درگاه خداوند منان برای ملت عزیزایران سربلندی و عزت روزافزون مسئلت دارم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی