پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 16 May 2024

امام جمعه انار گفت:متاسفانه علیرغم انصاف بازاریان و کسبه محترم شهرستان انار، اما در گوشه کنار شهر قیمت‌ها واقعی نیست و گرانی اجناس موجبات بی اعتمادی مردم نسبت به کسبه و بازاریان شده است…

به گزارش انارما ، حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه امروز و حدت امت اسلامی را مورد تاکید قرار داد و گفت :پیروزی عظیم جبهه مقاومت نمادی از وحدت ملت های اسلامی چندین کشور اسلامی از جمله افغانستان ،پاکستان، ایران ،سوریه، عراق و لبنان و سایر کشورها بود که باید بر دامنه این وحدت روز به روز افزوده شود.

وی گفت:دشمنان می‌خواهند از مشکلات اقتصادی و بعضی از ناکارآمدی ها سوء استفاده کنند و بذر اختلاف و تفرقه را در دل مردم بپاشند و در نهایت زمینه را برای تسلیم ملت ایران در مقابل خواسته های دشمن غارتگر فراهم آورند.

امام جمعه انار گفت:مطرح کردن سایه جنگ و تکرار نغنه شوم روی میز بودن گزینه نظامی برای این است که همانطور که دیروز تن به مذاکرات هسته ای داد امروز هم دست از توان موشکی و دفاعی خود بردارد.

وی افزود:بعضی از جریانات غرب گرای داخلی که امید استکبار جهانی و صهیونیست‌ها هستند با بزک کردن آمریکا ، شعار صلح و سازش و تسلیم را به جای مقاومت تبلیغ می‌کنند.

 

وی با تجیل از اقدام قهرمان کشتی گیر دلاور کشورمان علیرضا کریمی در مقابل کشتی‌گیر اسرائیلی، گفت:آنهایی که کشتی گیر دلاور کشورمان را مورد سرزنش قرار می‌دهند ،کودک کشی اسرائیل را نادیده می‌گیرند و از تهدید سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی توسط رژیم صهیونیستی باکی نداشته و افتخارشان کاسه لیسی اسرائیل غاصب است.

حجت الاسلام منتظری با اشاره به بیانات رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی در جمع بسیجیان گفت: به زانو درآوردن گروه‌های تکفیری و خنثی کردن توطئه های پی در پی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها اثبات کننده اقتدار بسیجیان و توان بالای آنهاست.

وی با انتقاد از  وضعیت بعضی از قیمت های غیر واقعی کالاها و اجناس در سطح شهرستان ،  گفت:متاسفانه علیرغم انصاف بازاریان و کسبه محترم شهرستان انار، اما در گوشه کنار شهر قیمت‌ها واقعی نیست و گرانی اجناس  موجبات بی اعتمادی مردم نسبت به کسبه و بازاریان شده است و مردم برای خرید مایحتاج خود یا به پنج شنبه بازار و یا به شهرهای مجاور را رجوع می کنند که این موضوع نیاز به نظارت دقیق و موثر اتاق اصناف و فرمانداری محترم دارد.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی