یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 19 May 2024

دبیر همایش روز شهرستان انار گفت : همایش روز شهرستان انار هجدهم آذرماه هم‌زمان با گرامیداشت شهدای ۱۸ آذر سال ۵۷ در محل دبیرستان شهیدان قدیری برگزار می‌شود.

 سرهنگ احمد مرادی زاده در گفت و گو با انارما اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی انار هجدهم آذرماه  سالروز گرامیداشت شهدای هشتم محرم سال ۱۳۵۷ به‌عنوان روز شهرستان انار نام‌گذاری شده و ما نیز این روز را گرامی می‌داریم.

دبیر همایش روز شهرستان انار اعلام کرد: به همین مناسبت روز شنبه ۱۸ آذر ساعت ۱۲ با حضور مردم، در محل دبیرستان شهیدان قدیری  و انارکی انار برگزار می شود.

وی در ادامه ۱۸ آذر تا ۲۴ آذرماه را به عنوان هفته فرهنگی شهرستان اعلام کرد و گفت :تمامی برنامه‌های فرهنگی می‌بایست از فرهنگ ایرانی اسلامی الگوبرداری شده باشد و در این خصوص همایش بزرگداشت  ۳ شهید انقلاب شهرستان انار شهیدان ندافیان ،قدیری و انارکی محمدی ساعت ۳ بعدازظهر روز شنبه ۱۸ آذر در محل تالار شهر انار برگزار می گردد.

مرادی زاده با اشاره به برنامه های مقرر شده در این هفته ، اعلام کرد : امسال نیز در نظر داریم با همکاری ادارات شهرستان افتتاح زمین چمن مصنوعی و همچنین بازگشایی نمایشگاه عکس با همکاری شهرداری در گالری هنر تالار شهر انار و همایش طلاب و دانشجویان در محل دانشگاه آزاد اسلامی برگزار کنیم.

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی