پنج شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ | Thursday 23 May 2024

امام جمعه انار در راهپیمایی ۲۲ بهمنماه گفت: این مردم همانهایی هستند که فتنه گران سال ۸۸ و اغتشاشگران سال ۹۶ را سر جای خود نشاندند لذا مسئولان باید مخلصانه برای این مردم کار بکنند.

به گزارش ” انارما ” حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در مراسم راهپیمایی بیست و دوم بهمن گفت: ای هر روز ازایام الله دهه فجر جلوه ای از عظمت و انسانیت و حماسه و فداکاری است .

امام جمعه انار افزود: انقلاب اسلامی ایران با همه انقلابات دنیا فرق می کند چون هیچ انقلابی خصوصیات انقلاب اسلامی ایران را ندارد که در اصول و اهداف آن پایدار و ثابت باشد .

حجت الاسلام منتظری افزود: با اینکه دشمنان هر سال انواع توطئه ها و دسیسه ها را به کار می‌گیرند تا جلوی رشد این انقلاب را بگیرند اما با آمدن بیست و دوم بهمن تمام توطئه‌های آنها و نقشه های آنها خنثی می شود.

امام جمعه انار افزود: نظام اسلامی ایران برآمده از انقلاب اسلامی است که سیاست هاو اصولی مستحکمی مانند اصل استقلال اقتصادی، استقلال فرهنگی، استقلال سیاسی، استقلال امنیتی ، اصل پیشرفت کشور در زمینه‌های علمی، فناوری ،اخلاق، و در زمینه‌های مادی و معنوی و اصل عدالت اجتماعی.

امام جمعه انار افزود: گرچه عقب افتادگی هایی در کشور ما وجود دارد که باید با آن مبارزه شود باید با بی‌عدالتی و فساد مبارزه شود .

امام جمعه انار افزود: ظلم و ستم و بی عدالتی چه در داخل کشور و چه در سطح بین المللی مورد قبول ملت ایران نمی باشد .

وی افزود: امروز در سطح بین المللی ظالم ترین و بی رحم ترین حکومت، حکومت آمریکاست .

وی افزود: مسئولان نظام باید به مردم که ولی نعمت آنها هستند توجه کنند ملتی که ۳۹ ساله به خاطر نظام اسلامی ایستاده و شهدای زیادی را تقدیم نموده است.

 

وی گفت: در نزد مسئولان مردم باید در اولویت باشند مسئولان باید مردم را بشناسند و مشکلات مردم را درک کنند .

وی افزود: این مردم همانهایی هستند که فتنه گران سال ۸۸ و اغتشاشگران سال ۹۶ را سر جای خود نشاندند لذا مسئولان باید مخلصانه برای این مردم کار بکنند.

وی در پایان گفت: مردم انقلاب اسلامی و نظام و رهبر شان را دوست دارند اما از تبعیض و فساد و بی عدالتی ناراحتند و مسئولان باید همه دست به دست هم بدهند وبا تبعیض و فساد و بی عدالتی مبارزه نمایند.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی