چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 15 May 2024

سرهنگ پاسدار محمدمهدی ابوالحسنی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، در نشست خبری از تشییع و تدفین۳ شهید گمنام به مناسبت سوم جمادی الثانی، سالروز شهادت حضرت زهراسلام الله علیها در شهرستان انار خبر داد…

به گزارش انارما ، سرهنگ پاسدار  محمدمهدی ابوالحسنی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، امروز(۲۴ بهمن)در نشست خبری از تشییع و تدفین۳ شهید گمنام به مناسبت سوم جمادی الثانی، سالروز شهادت حضرت زهراسلام الله علیها در شهرستان انار خبر داد.

وی در مورد مشخصات شهدای گمنام مربوط به شهرستان انار گفت:شهیدی که قرار است در دانشگاه آزاد انار تدفین شود ۱۸ ساله و مربوط به عملیات خیبر در جزیره مجنون می باشد و دو شهید ۲۴ و ۱۸ ساله از عملیات های خیبر و تک دشمن در روستاهای گلشن  و گلستان شهرستان انار خاک سپاری می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان در خصوص زمان تشییع گفت: شهید متعلق به دانشگاه آزاد انار در روز ۳۰بهمن تشییع و تدفین می شود و روز ۱اسفند مصادف با روز شهادت حضرت زهرا(س) شهدای مربوط به روستاهای گلستان و گلشن انار تشییع و تدفین خواهند شد.

لازم بذکر است طبق اعلام ابولحسنی به غیر از شهرستان انار سه شهرستان شهربابک، رفسنجان و  سیرجان میزبان پیکر ۱۳شهید گمنام دیگر خواهد بود.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی