شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 18 May 2024

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان با اشاره به استقبال و پیشنهاد مسئولین شهرستان اناردر خصوص ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره قرآنی مدهامتان، اعلام کرد: این پیشنهاد به تصویب نهایی رسید.

به گزارش ” انارما ” ؛ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان در حاشیه سفر به شهرستان انار گفت : هدف از این سفر را نشست مشترک با مسئولین شهرستان از جمله فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهردار پیرامون جشنواره قرآنی جوانان کانون های فرهنگی هنری مساجد-مدهامتان- خواند.

محمد ابدالی تکلو، با اشاره به میزبانی دوازدهمین دوره این جشنواره توسط شهرستان انار و اجرای موفق آن به گونه ای که جزو برنامه های شاخص دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در سال ۹۶ قرار گرفت، اظهار داشت: با توجه به استقبال و پیشنهاد مسئولین این شهرستان در خصوص ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره، امروز(۲۲ اسفند)در فرمانداری شهرستان مذکور تشکیل جلسه دادیم.

 

ابدالی تکلو اعلام کرد: در این نشست، ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره قرآنی مدهامتان در شهرستان انار تصویب و اجرای مرحله استانی سیزدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان در مهرماه ۹۷ نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: به اذعان شرکت کنندگان و ممتازین جشنواره دوره اخیر، برگزاری مرحله استانی جشنواره در شهرستان انار یکی از موفق ترین رویدادهای قرآنی استان به شمار می رود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی