یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 19 May 2024

فرمانده انتظامی شهرستان انار با اشاره به اینکه برخی کامیون داران از اضطراب جو سازی هایی مبنی بر وجود خطرات و تهدیدات در جاده ها از تردد خودداری می کنند،گفت: امنیت در جاده های سراسر کشور برقرار است و نباید شنیده ها و کلیپ های منتشره و غیرواقعی که مربوط به چندین سال پیش است، را مستند قرار دهیم

به گزارش ” انارما ” ؛ سرهنگ رضا خلیلی نژاد، فرمانده انتظامی شهرستان انار در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با اقدامات به موقع پلیس و هماهنگی دستگاههای امنیتی ، امنیت جاده ها همچنان برقرار است و کوچکترین ناامنی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه برخی کامیون داران از اضطراب جو سازی هایی مبنی بر وجود خطرات و تهدیدات در جاده ها از تردد خودداری می کنند،گفت: امنیت در جاده های سراسر کشور برقرار است و نباید شنیده ها و کلیپ های منتشره و غیرواقعی که مربوط به چندین سال پیش است، را مستند قرار دهیم، چراکه تمام محورهای منتهی تحت پوشش دستگاه های امنینی است.

این مقام مسئول افزود : اخلال در نظم عمومی و نا آرامی های اجتماعی برخلاف قانون است و کسانیکه تحت تاثیر تبلیغات مسموم فضای مجازی قرار می گیرند هوشیارباشند که فضای مجازی در رصد پلیس است و با ایجاد کوچکترین ناامنی،قطعا شناسایی و برخورد انتظامی و قضایی در انتظارشان خواهد بود.

وی ضمن اشاره به محورهای مواصلاتی شهرستان اظهارداشت:جاده ها به صورت شبانه روزی با گشت های محسوس و نامحسوس پلیس رصد می شود و رفت و آمد کامیون ها برقرار است.

خلیلی نژاددر پایان باقدردانی از همراهی و تعامل مجموعه بسیج در راه اندازی گشت ها و کمک در جاده ها تصریح کرد:کامیون داران می توانند در صورت برخورد با موارد مشکوک،مراتب را به پلیس۱۱۰ اطلاع و با افرادی که موجب اخلال در نظم عمومی و موجب ناامنی می شوند قطعا برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی