پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 16 May 2024

 سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی انار از آمادگی این واحد دانشگاهی برای پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون در بیش از ۵۰ رشته خبرداد.

به گزارش ” انارما ” ؛ دکتر رضا قدیری اناری گفت:باتوجه به اینکه پذیرش بدون آزمون مقاطع کاردانی و کارشناسی از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور آغاز شده است.داوطلبان می توانند از طریق سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

سرپرست واحد انار افزود:متقاضیان ثبت نام مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته از۹۷/۱۰/۲۹لغایت ۹۷/۱۱/۱۰ و متقاضیان مقطع کاردانی پیوسته از۹۷/۱۱/۰۱لغایت۹۷/۱۱/۱۳ و متقاضیان مقطع کارشناسی ناپیوسته از ۹۷/۱۱/۱۶ لغایت ۹۷/۱۱/۲۳ می بایست به سایت www.azmoon.org مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


قدیری اناری اظهار کرد:واحد انار بزرگترین مجتمع آموزشی شهرستان و با توجه به برخورداری از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی،کارگاهی، پژوهشی و اساتید وکارکنان مجرب راه را برای تحصیل اقشار دانشجویان هموار کرده است.

دکتر قدیری افزود:دانشجویان می توانند از تسهیلاتی نظیر برخورداری از وام های دانشجویی،صندوق رفاه و وام های بلند مدت و دیگر امکانات آموزشی بهره مند شوند.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی