سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ | Tuesday 21 May 2024

فرمانده انتظامی شهرستان انار گفت: فرد جاعل و کلاهبردار که با اسناد جعلی اقدام به خرید و فروش زمین کشاورزی و … بیش از ۱۵ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، بعد از چهار سال متواری بودن دستگیر شد.

به گزارش ” انارما ” ؛ سرهنگ ‘رضا خلیلی نژاد’ افزود: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر فروش زمین کشاورزی با اسناد جعلی به آنان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه بیان داشت: با تحقیقات انجام شده فردی با خریداری زمین های کشاورزی با چک بلامحل اقدام به فروش زمین با اسناد جعلی کرده و پس از کلاهبرداری مبلغی معادل ۱۵ میلیارد ریال از تعدادی شهروند متواری شده است.

سرهنگ خلیلی نژاد افزود: پس از اعلام این مورد، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و در نهایت پس از گذشت حدود چهار سال، ماموران پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی از حضور این فرد در یکی از نقاط شهرستان انار مطلع و با هماهنگی قضایی طی عملیاتی مشترک توسط پلیس آگاهی اطلاعات و مواد مخدر این فرد را در مخفیگاهش محاصره و علی رغم تلاش در جهت فرار به دام انداخته و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی انار اظهار کرد: این فرد برای سیر مراحل قانونی و جلب رضایت شاکیان به مرجع قضایی معرفی و بلحاظ تعدد احتمال اینکه این مبلغ کلاهبرداری به بیش از۲۰میلیارد نیز افزایش یابد نیز است.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی