جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 17 May 2024

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان انار گفت دو اکیپ سیار و یک اکیپ ثابت در ایام ماه مبارک رمضان بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی نظارت بهداشتی خواهند داشت

به گزارش ” انارما ” ؛ دکتر کامران شفائی سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان انار ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات هموطنان عزیز گفت: دو اکیپ سیار و یک اکیپ ثابت در ایام ماه مبارک رمضان بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی نظارت بهداشتی  خواهند داشت.

وی افزود: اکیپ های ثابت در کشتارگاه و شبکه دامپزشکی مستقر بوده و اکیپ های سیار در سطح شهرستان مستقر خواهند شد. این نظارت ها در راستای ارتقای بهداشت عمومی و امنیت غذائی شهروندان است و با توجه به افزایش مصرف مواد پروتئینی و فرآورده های خام دامی امری لازم و ضروری است.

دکتر شفائی در پایان بیان کرد: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان در قالب دو شیفت کاری صبح و عصر ادامه خواهد داشت. ضمنا همشهریان محترم می توانند در صورت برخورد با هر گونه مورد غیربهداشتی یا مشکوک سریعا موارد را به شبکه دامپزشکی شهرستان گزارش نموده و یا با شماره تلفن های ۳۴۳۸۷۸۶۰ و ۳۴۳۸۶۶۹۵ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی