شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 18 May 2024

امام جمعه شهر انار گفت یکی از مشکلات اساسی مردم شهرستان انار مشکل آب کشاورزی و شرب است که نیاز به رسیدگی جدی دارد

به گزارش ” انارما ” ؛ حجت‌الاسلام حسن منتظری امام جمعه شهر انار  گفت: علی‌رغم همه توطئه‌ها، تحریم‌ها و فشارها، نفوذ انقلاب اسلامی ایران روز به روز در حال گسترش است و امروز به لطف الهی، فرهنگ عاشورا همه آزادی‌خواهان و عدالت طلبان دنیا را به هم پیوند داده است.

وی گفت: حضور سران نهضت‌های آزادیبخش و مجامع سیاسی دنیا مانند بزرگان عراق، یمن، سوریه، انصارالله یمن، فاطمیون و حیدریون به محضر رهبر انقلاب اسلامی گویای این است که انقلاب اسلامی در دنیا گسترش پیدا کرده است.

وی افزود: یکی از مشکلات اساسی مردم شهرستان انار مشکل آب کشاورزی و شرب است که نیاز به رسیدگی جدی دارد و با توجه به اینکه چندین سال مردم شهرستان انار با خشکسالی‌ها و سرمازدگی‌ها مواجه بودند مسئولین تلاش کنند قیمت پسته که جزو کالاهای صادراتی است کاهش پیدا نکند.

حجت‌الاسلام حسن منتظری خاطرنشان کرد : با توجه به اینکه چندین سال مردم شهرستان انار با خشکسالی ها و سرمازدگی ها مواجه بودند مسئولین محترم سعی کنند قیمت پسته که جزو کالاهای صادراتی است کاهش پیدا نکند.

وی در پایان بیان کرد : اشتغال جوانان شهرستان انار باید مدنظر مسئولین و نماینده محترم باشد و سهم جوانان شهرستان انار در معادن مختلف و کارخانجات در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی