دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024

حجت‌الاسلام ماندگاری بر حضور حداکثری و دقت در انتخات فرد اصلح در عرصه انتخابات تاکید کرد، افزود: همه باید توجه کنیم که به خدایی‌ترین، ولایی‌ترین، مقاوم‌ترین کاندیدا و شخصی که دغدغه دینی‌ اش بیشتر از دغدغه اقتصادی و نانی باشد و قومیتی نباشد، رای بدهیم .

به گزارشانارما، حجت الاسلام والمسلمین مهدی ماندگاری در مراسم بزرگداشت چهلمین روز از شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای پایگاه شهید بهشتی انار که شامگاه روز گذشته ۲۲ بهمن ماه در مسجد صاحب الزمان (عج) انار برگزار شد اظهار داشت: پیام شهید سپهبد سلیمانی و ابوالمهندس این است که وعده خدا حق است و اگر انسان بندگی کند خداوند سلطنت عالم را به او خواهد داد.

وی با اشاره به اهمیت حرکت در مسیر رضای الهی بیان کرد: سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس از شهرت فراری بودند اما خداوند معرف آن‌ها در دنیا شد و محبوب قلوب شدند.

وی با تاکید بر اینکه به برکت خون شهید سپهبد سلیمانی و شهید ابوالمهندس آتش فتنه‌ها از بین رفت و قلوب مردم ایران و عراق به هم نزدیک شد بیان کرد: شهید سپهبد سلیمانی و ابو مهدی المهندس مردان خدا بودند و خداوند نیز برکت و قدرت خود را نشان داد.

وی با بیان اینکه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عبد واقعی خدا و بنده مخلص و خدمتگزار واقعی مردم بود، خاطرنشان کرد: پیام شهادت سردار سپهبد سلیمانی به مردم و مسئولان این است که عبد واقعی بوده و مخلصانه کار کرده و خدمت‌گزار مردم باشید.

حجت‌الاسلام ماندگاری همچنین با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، اظهار کرد: هدف دشمن بزرگ کردن مشکلات اقتصادی و دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات است.

کسی منکر مشکلات اقتصادی کشور نیست اما باید توجه کنیم که دستاوردهای این نظام بیشتر از مشکلاتش است و اگر می‌خواهید پرچم این نظام و انقلاب را به دست صاحب الزمان(عج) برسانیم باید بر مشکلات صبرکنیم.

وی بر حضور حداکثری و دقت در انتخات فرد اصلح در عرصه انتخابات تاکید کرد، افزود: همه باید توجه کنیم که به خدایی‌ترین، ولایی‌ترین، مقاوم‌ترین کاندیدا و شخصی که دغدغه دینی‌ اش بیشتر از دغدغه اقتصادی و نانی باشد و قومیتی نباشد، رای بدهیم .

انتهای پیام/


لینک مربوطه:

تصاویری از مراسم یادواره شهدای پایگاه شهید بهشتی انار با حضور حجت الاسلام ماندگاری

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی