یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 19 May 2024

کارشناس خدمات شهری شهرداری با اشاره به نزدیک بودن فصل برداشت محصول پسته ، در خصوص ساماندهی کارگران فصلی اظهار کرد: با توجه به نیازی که به کارگران فصلی برای فصل برداشت پسته وجود دارد تمهیداتی در این باره اندیشیده شده است.

📍به گزارش #انارما به نقل از روابط عمومی شهرداری انار ، رشیدی کارشناس خدمات شهری شهرداری با اشاره به نزدیک بودن فصل برداشت محصول پسته ، در خصوص ساماندهی کارگران فصلی اظهار کرد: با توجه به نیازی که به کارگران فصلی برای فصل برداشت پسته وجود دارد تمهیداتی در این باره اندیشیده شده است.

📍 رشیدی افزود: گشت های مستمر جهت جمع آوری کارگران فصلی از سطح شهر با همکاری بهداشت، نیروی انتظامی و بسیج توسط ناوگان حمل و نقل شهرداری صورت می گیرد و این افراد به محل اسکان موقت منتقل خواهند شد و از ورود کارگران به داخل شهر توسط نیروی انتظامی جلوگیری به عمل خواهد آمد و به محل اسکان راهنمایی می شوند.

📍وی با بیان اینکه اقلام ضروری و غذای گرم مورد نیاز کارگران در این محل فراهم شده است خاطر نشان کرد: مامورین بهداشت و پزشک نیز در این مکان حضور دارند و کلیه کارگران دارای علایم شناسایی ،ویزیت و کنترل می شوند.

📍کارشناس خدمات شهری شهرداری انار در ادامه از باغداران محترم تقاضا کرد: در صورت نیاز به کارگر دائم در محل های ضبط پسته خانگی و عمومی خود،نسبت به تهیه اقلام اولیه و مورد نیاز کارگران اقدام و از تردد کارگران خود در سطح شهر جلوگیری نمایند.

📍 وی همچنین از شهروندان خواست از واگذاری منازل خود به صورت اجاره و یا هر عنوان دیگر به کارگران فصلی خودداری نمایند که بر اساس مصوبه ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان مشمول جریمه خواهند شد. شهروندان نیز در شناسایی و معرفی اینگونه مکان ها در سطح شهر همکاری لازم را با شهرداری انار و یا نیروی انتظامی داشته باشند.

📍کارشناس خدمات شهری شهرداری انار در پایان افزود: از باغداران و شهروندان عزیز تقاضا داریم با مامورین نیروی انتظامی و پرسنل شهرداری همکاری داشته باشند که هم محصول شهرستان برداشت شود و هم وضعیت اقتصادی کسانی که دنبال درآمد هستند و به شهرستان می آیند تامین شود، هم کمترین عارضه به لحاظ بیماری صورت گیرد.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی