دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 20 May 2024

فرمانده انتظامی انار گفت: با توجه به بازگشایی مدارس و مجازی بودن آموزش‌ها، دانش آموزان بیش‌ازپیش از فضای مجازی استفاده می‌کنند.

به گزارش انارما به نقل از پلیس فتافرماندهی انتظامی شهرستان انار ؛ فرمانده انتظامی شهرستان انار ضمن تبریک شروع سال تحصیلی و بازگشایی مدارس گفت: والدین با نظارت هدف سازی و زمان‌بندی کامل بر فرزندان خود می‌توانند خطرات و تهدیدات فضای مجازی برای دانش آموزان را به فرصت تبدیل کنند.

سرهنگ رضاخلیلی نژاد در تشریح این خبر گفت: با توجه به بازگشایی مدارس و مجازی بودن آموزش‌ها، دانش آموزان بیش‌ازپیش از فضای مجازی استفاده می‌کنند.

این مقام مسئول با اشاره به ارتباط بروز مشکلات خانوادگی با فضای مجازی بیان داشت: متأسفانه در شبکه‌های اجتماعی عده‌ای با به نمایش هویت کاذب که ممکن است غیرواقعی نیز باشد، باعث شده است تا سطح توقع از زندگی‌ها را به‌خصوص در میان نوجوانان و جوانان به بیش از درآمد خانواده‌ها بالا برود.

سرهنگ خلیلی نژادافزود: از سوی دیگر به دلیل بی‌توجهی والدین به فرزندان، فضای مجازی پناهگاهی پر از تهدیدات فراوان برای نوجوان و جوانان تبدیل‌ شده است.

این مقام انتظامی گفت: والدین وظیفه‌دارند هشدارها و آموزش‌های لازم را در خصوص فضای مجازی و روابط نامتعارف متشکل در آن را به فرزندان خود ارائه داده و با مراقب از آنان، فرزندان خود را از این چالش‌های فضای مجازی در امان نگه‌دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان انار در پایان گفت: پلیس فتا اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزش حضوری برای دانش‌آموزان، دانشجویان و والدین آن‌ها به‌منظور آموزش و نحوه مراقبت از خود و فرزندان در این فضا نمود اما با آغاز محدودیت‌های کرونایی این آموزش‌ها به‌صورت مجازی و آنلاین درآمد و در صورت تمایل هر سازمان و نهادی آمادگی کامل برای برگزاری جلسات آموزشی برای اقشار هدف رادارد.

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی