پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 16 May 2024

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان انار از آغاز طرح تشدیدی کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در شهرستان انارخبر داد

به گزارش ” انارما” ؛ کامران شفائی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان انار پیشاپیش ضمن عرض تبریک و تهنیت فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان گفت: طرح تشدیدی کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در شهرستان انار آغاز گردید.

وی اظهار داشت: طرح نظارت تشدیدی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان با توجه به افزایش تقاضا برای فعالیت تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی از ۱۴ اسفند ماه سالجاری آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان به مدت دو ماه همه روزه در دو نوبت صبح و عصر با همکاری مسئولین نظارتی شبکه بهداشت در سطح شهرستان انار صورت می پذیرد.

شفائی در ادامه افزود: در طرح نظارت تشدیدی ویژه ایام مذکور دو اکیپ سیار در سطح شهر و کشتارگاه و یک اکیپ ثابت در اداره دامپزشکی شهرستان انار فعال اند که بر کلیه طباخی ها، رستوران ها، قصابی ها و مرغ فروشی ها و مراکز بسته بندی و نگهداری و مراکز عرضه فرآورده های خام دامی و پروتئینی نظارت دارند.

وی گفت: در راستای اجرای هر چه بهتر طرح مذکور جلسه کار گروه سلامت و امنیت غذائی در محل فرمانداری شهرستان انار با حضور فرماندار محترم و معاونین و مسئولین شبکه بهداشت و محیط زیست و اصناف و جهاد کشاورزی و … به منظور هماهنگی حداکثری ارگانهای مربوطه برگزار گردید.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان انار در پایان تصریح کرد: در راستای مراقبت از سلامت فرآورده های خام دامی و امنیت غذائی مردم این اداره آماده پاسخگوئی به سئوالات همشهریان گرامی و هماهنگی های لازم جهت بازرسی و نظارت بهداشتی و همچنین دریافت گزارشات مردمی مبنی بر مشاهده تخلفات بهداشتی با شماره تلفن های ۳۴۳۸۷۸۶۰ و ۳۴۳۸۶۶۹۵ می باشد./.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی