چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 15 May 2024

گرجی گفت: اینکه شخصی زمین های کشاورزی حاشیه شهر که در معرض خشک شدن هست را خریداری کرده و بدون مجوز بخواهد تغییر کاربری دهد تخلف است و جهادکشاورزی قطعا از رخداد موارد مشابه نیز جلوگیری خواهد کرد.

به گزارش انارما، روز گذشته خبری تحت عنوان بازدید شهردار و اعضای شورای شهر انار از بزرگترین مجموعه درحال احداث تفریحی و گردشگری در شهرستان انار منتشر شد که حالا مشخص شده در بحث تغییر کاربری تخلف صورت گرفته و قاضی دادگستری انار دستور به توقف پروژه داده است‌.

گرجی رئیس جهاد کشاورزی انار در این خصوص به خبرنگار انارما گفت: مالک این زمین در ابتدا با از بین بردن مساحت بالایی از زمین کشاورزی پسته و حصارکشی آن به ما اعلام کرد که میخواهد طرح پرورش شترمرغ در این منطقه احداث کند و از آنجایی که جهادکشاورزی طرح های تشویقی برای طرح های مرتبط با بخش کشاورزی دارد هزینه ای را شخص متقاضی در قبال این تغییر کاربری پرداخت نخواهد کرد .

وی افزود: روز گذشته این شخص بدون گرفتن مجوز های لازم، شهردار و اعضای شورای شهر انار را به بازدید از پروژه تحت عنوان بزرگترین مجموعه درحال احداث تفریحی و گردشگری انار فراخوانده است.

رئیس جهاد کشاورزی انار با بیان اینکه تخلف صورت گرفته محرز هست گفت : صبح امروز قاضی دادگستری به همراه مسئول امور اراضی جهاد از این پروژه بازدید و با تایید تخلفات صورت گرفته دستور به توقف پروژه تا زمان دریافت مجوز های لازم را داده است.

گرجی در خصوص وجود موارد مشابه که بدون مجوز سعی در تغییر کاربری و نابودی اراضی کشاورزی دارند گفت : مورد دیگری در ابتدای جاده بشرآباد انار هست که شخص بدون اخذ هیچگونه مجوزی زمین کشاورزی را نابود و تغییر کاربری داده و به دنبال ساخت یک مجموعه هست که این مورد نیز تخلفش احراز شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد : اینکه شخصی زمین های کشاورزی حاشیه شهر که در معرض خشک شدن هست را خریداری کرده و بدون مجوز بخواهد تغییر کاربری دهد تخلف است و جهادکشاورزی قطعا از رخداد موارد مشابه نیز جلوگیری خواهد کرد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی