جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 17 May 2024

نماینده رفسنجان و انار در مجلس با اشاره به دیدار رمضانی نمایندگان مجلس و کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب گفت: ایشان نکات ارزنده و امیدوارکننده ای که مطرح می کنند بر جان و دل می نشیند‌.

به گزارش پایگاه خبری انارما، به نقل از اطلاع رسانی خدمت، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسین جلالی در سخنانی به دیدار رمضانی نمایندگان مجلس و کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب اشاره و اظهار کرد: از بهترین خاطرات دوران نمایندگی دیدار با معظم له است، ایشان کرامت را در حد اعلی تمام کردند و اقامه نماز جماعت را با شور و نشاط وصف ناپذیری که داشتند، معنویت خاصی داشت.
وی به بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و ابراز خرسندی از خدمات دولت و تاکید بر توجه به معیشت مردم را که مورد تاکید قرار دادند، یادآور شد.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس از سخنان امیدوارکننده رهبری در خصوص غزه و پایان رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک سخن به میان آورد و ابراز داشت: رهبری زمانی که صحبت می کنند، گوششان به امام زمان(عج) است و نکات ارزنده و امیدوارکننده ای که مطرح می کنند بر جان و دل می نشیند‌.
حجت الاسلام جلالی همچنین به تاکید ولی امر مسلمین جهان مبنی بر اینکه روز قدس امسال بین المللی است و مردم ایران باید شگفتی بیافرینند، اشاره داشت و گفت: باید همواره گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم و در خط ایشان قدم برداریم.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی