یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

رئیس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی با اشاره به مصادیق بدپوششی و برخورد پلیس امنیت اخلاقی با بدپوششان در زمستان ۹۳ گفت: بطور حتم کلاه حجاب کاملی برای بانوان محسوب نمی شود و با استفاده کنندگان مانتوهای کوتاه، تنگ و منقوش به تصاویر نامأنوس با فرهنگ ایرانی و ساپورت های بدن نما و منقش به طرح های […]

رئیس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی با اشاره به مصادیق بدپوششی و برخورد پلیس امنیت اخلاقی با بدپوششان در زمستان ۹۳ گفت: بطور حتم کلاه حجاب کاملی برای بانوان محسوب نمی شود و با استفاده کنندگان مانتوهای کوتاه، تنگ و منقوش به تصاویر نامأنوس با فرهنگ ایرانی و ساپورت های بدن نما و منقش به طرح های مبتذل برخورد شده و در صورت مواجهه گشت های پلیس، این افراد برای اصلاح وضع ظاهری خود به مقرهای تعیین شده، هدایت می شوند.


«یانی» برای آمدن به ایران شرط گذاشت

شایعه حضور یانی در ایران برای اجرای کنسرتی در محوطه تخت جمشید بعد از کنسرت کیتارو در ایران رسانه‌ای شد و واکنش‌های مختلفی را در پی داشت.

به گزارش جام جم، اما این‌طور که پیروز ارجمند مدیر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفته است، یانی برای آمدن به ایران شرط‌های خودش را دارد که یکی از آنها قیمت بلیت است و دیگری مطمئن شدن از بابت امکانات سالنی که باید در آن اجرا داشته باشد.

به همین دلیل است که نماینده او به ایران خواهد آمد تا استانداردهای محل پیشنهادی اجرا را بررسی کند.


مردان ارتش سوریه با عضلات عجیب


محسن تنابنده به عنوان اولین تجربه کارگردانی سینمایی اش اثری با عنوان “گینس” را می سازد؛ فیلمی که رضا عطاران یکی از نقشهای اصلی آن را بازی خواهد کرد.


حال و هوای خانه زنده‌ یاد پاشایی


پسر خردسال قربانی امیال پلید ۲ جوان شد

دو پسر جوان که پس از آزار و اذیت پسر هشت ساله روستایی او را خفه کرده بودند، در تجسس‌های کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان زنجان دستگیر شدند. متهمان جسد این کودک را در یک اصطبل مخروبه حومه روستا رها کرده بودند.

متهم گفت: عصر روز حادثه پسر خردسال را دیدیم که تنها در مقابل خانه شان بازی می کرد. از همین فرصت استفاده کردیم و به بهانه این که می خواهیم برای اسب ها علوفه بخریم، وی را فریب داده و با خود همراه کردیم. پسر هشت ساله بدون این که از نیت شوم ما باخبر باشد، به ما اعتماد کرد و همراهمان آمد. زمانی که به اصطبل مخروبه نزدیک شدیم، همراه ما وارد آنجا شد. وقتی دید از خرید علوفه و اسب ها خبری نیست، فریاد زد و خواست فرار کند که در آنجا را بستیم و من و همدستم او را در دام شیطانی مان گرفتار کردیم.وی خاطرنشان کرد: بعد دو نفری او را کتک زدیم که بی هوش شد. ترسیدیم اگر به هوش بیاید ماجرا را برای خانواده اش بازگو کند و با شکایت خانواده اش از سوی پلیس دستگیر شویم.

بنابراین تصمیم به کشتن وی گرفتیم. من با بریدن زیپ کاپشنم آن را به دور گردن پسر خردسال انداختم و آن را به دو طرف کشیدم. با اطمینان از این که او کشته شده، با بستن در اصطبل مخروبه فرار کردیم. با توجه به این که متوجه شده بودیم همه در جستجوی وی هستند، برای این که بفهمیم در محل جنایت ردی از ما پیدا شده یا نه به میان جمعیت رفتیم که هوشیاری پلیس باعث شد من دستگیر شوم.


سارقی که لای در خفه شد

در شهریار، جوانی حدودا ۲۷ ساله قصد سرقت از اتاق کارگری در باغ را داشت و با توجه به قفل بودن درب با فشار از قسمت پائین قصد عبور از درب را داشت که از ناحیه گردن محبوس و دچار خفگی گردید.


یک تصویر تازه از رضا داودنژاد بعد از عمل: خوشحال و خندان


فلافل صلواتی برای زائرین اربعین در مرز چزابه


خطرناک‌ترین سلفی‌های جهان

سلفی

سلفی در جت جنگی

سلفی

سلفی در قله اورست

0

سلفی بر فراز آسمان

سلفی

سلفی در ترن هوایی

سلفی

سلفی در بالن

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی