پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024

اداره کل هواشناسی کرمان در اطلاعیه‌ای برای روزهای یکشنبه تا پنجشنبه هفته جاری، جاری‌شدن روان‌آب، آب‌گرفتگی معابر، احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها، وزش باد شدید موقت، احتمال اختلال در ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای و همچنین خسارت به سازه‌های موقت را در برخی نقاط استان پیش‌بینی کرد. در این اطلاعیه آمده است: از روز یکشنبه بعدازظهر تا پنجشنبه […]

اداره کل هواشناسی کرمان در اطلاعیه‌ای برای روزهای یکشنبه تا پنجشنبه هفته جاری، جاری‌شدن روان‌آب، آب‌گرفتگی معابر، احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها، وزش باد شدید موقت، احتمال اختلال در ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای و همچنین خسارت به سازه‌های موقت را در برخی نقاط استان پیش‌بینی کرد.

در این اطلاعیه آمده است: از روز یکشنبه بعدازظهر تا پنجشنبه انتهای هفته جاری شاهد رخداد ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار باران، رعد و برق و بارش تگرگ در مناطق مستعد خواهیم بود.

بر اساس هشدار سطح زرد هواشناسی، شاهد بارش برف در ارتفاعات و وزش تندبادهای لحظه‌ای به ویژه در نیمه شمالی، مناطق مرکزی و غربی استان نیز هستیم.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی