دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

یک آرمادیلو که برای حفاظت از خودش به شکل گلوله در می آید،چند شیر را سرکار گذاشت. به گزارش روزگارنو، “هولی چیس” عکاس حیات وحش که سال گذشته با تور عکاسی حیوانات به منطقه حفاظت شده “ماسایی مارا” در کنیا آمده بود در تاریکی شب پنج شیر را در حالی که با توپ سیاه رنگی […]

یک آرمادیلو که برای حفاظت از خودش به شکل گلوله در می آید،چند شیر را سرکار گذاشت.

پولک‌ پوست

به گزارش روزگارنو، “هولی چیس” عکاس حیات وحش که سال گذشته با تور عکاسی حیوانات به منطقه حفاظت شده “ماسایی مارا” در کنیا آمده بود در تاریکی شب پنج شیر را در حالی که با توپ سیاه رنگی بازی می‌کردند مشاهده کرد.

این توپ سیاه رنگ در واقع یک آرمادیلو بود که خود را به یک شکل درآورده بود. شیرها با وجودی که بوی گوشت را از این توپ سیاه رنگ استشمام می کردند ولی نمی توانستند از پوسته سخت او عبور کنند. عکس ها نشان می‌دهد که شیرها با این موجود عجیب شب را به صبح می رسانند و آسیبی به او نمی رسانند.

به گزارش کترز، “آرمادیلو” گونه نادری از گورکنان به شمار می‌رود که به‌خاطر پوشش زرهی سخت خود به «زِره‌دار کوچک» شهرت دارد. بدن این حیوان با صفحات استخوانی به‌هم‌پیوسته پوشیده شده تا به هنگام خطر بتواند به صورت گلوله توپ استخوانی درآمده و از خود دفاع کند.

پولک‌ پوست

پولک‌ پوست

پولک‌ پوست

پولک‌ پوست

پولک‌ پوست

پولک‌ پوست

پولک‌ پوست

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی