جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اشاره به اینکه وزیر بهداشت از مرکز آموزشی و درمانی حضرت علی ابن ابیطالب (ع) و مراکز بهداشتی درمانی شماره های چهار و هشت شهری بازدید می‌کند

به گزارش انارما، مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از سفر وزیر بهداشتی، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان رفسنجان در شنبه آینده خبر داد.
139207010850171281215413

حمید نجم الدینی اظهار کرد: وزیر بهداشت به منظور افتتاح سه طرح و بازدید از چند طرح بهداشتی و خدمات درمانی به شهرستان رفسنجان سفر می کند.

وی تصریح کرد: سیدحسن قاضی زاده هاشمی در سفر خود برای افتتاح ساختمان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با زیربنای یک هزار متر مربع، پردیس دانشکده علوم پزشکی با مساحت 10 هزار مترمربع و مسجد نور با سه هزار متر مربع به این شهرستان سفر می‌کند.

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان  با اشاره به اینکه وزیر بهداشت  از مرکز آموزشی و درمانی حضرت علی ابن ابیطالب (ع) و مراکز بهداشتی درمانی شماره های چهار  و هشت شهری بازدید می‌کند،افزود:بازدید از  پایگاه اورژانس شماره دو شهری، اتاق عمل و بخش ویژه زنان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه  قاضی زاده هاشمی به این شهرستان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری نشستی با هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از دیگر برنامه های وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی است.

منبع:تسنيم

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی