یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 19 May 2024

به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک نیروی انتظامی و سپاه ناحیه شهرستان انار در محل فرماندهی انتظامی شهرستان با حضور فرماندهی انتظامی، فرمانده سپاه ، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد . …

به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک نیروی انتظامی و سپاه ناحیه شهرستان انار در محل فرماندهی انتظامی شهرستان با حضور فرماندهی انتظامی، فرمانده سپاه ، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد . ...

به گزارش ” انارما” مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا با حضور امام جمعه امینشر ، فرماندار انار،فرمانده هان نیروی نظامی و انتظامی و تنی چند از مسئولین ادارات برگزار گردید.

img_7795

سرهنگ غضنفری پیش از ظهر امروز (شنبه ۱۰ مهرماه)در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی انار، اظهار کرد: نیروی انتظامی مقتدرانه در برابر هنجارشکنان و مفاسد اجتماعی ایستاده و برای حفظ امنیت مردم به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی است.

فرمانده نیروی انتظامی انار با تاکید بر اینکه لازمه تامین امنیت نیروهای نظامی می باشند گفت: یکی از مهم ترین مطالبات مردم ارتقا امنیت اخلاقی و روانی در جامعه است و  این امنیت یک نعمت الهی بوده و لازمه پیشرفت و توسعه یک جامعه نیز تامین امنیت می باشد.

وی با تاکید بر اینکه کسانی که امینت را در جامعه به خطر می اندازند و با آبرو و حیثیت افراد بازی می کنند و مانع پیشرفت، توسعه  و تعالی جامعه می شوند یقینا علف های هرزی هستند که باید کنده شوند که به لطف خدا و با تلاش نیروهای مسلح و امنیتی ناکام مانده اند.

img_7828

فرماندار شهرستان انار در صبحگاه مشترک هفته ناجا اظهار داشت: نیروی انتظامی با رشادت و غیرتمندی امروز در تامین امنیت عمومی مردم و کشور تلاش می نماید و مردم و نظام به این نیرو افتخار می کنند.

طباطبایی افزود: امروز کشور عزیز ایران بواسطه داشتن نیروهای مسلح و مقتدر در دفاع از کشور و تامین امنیت مایه دلگرمی رهبری و مسئولین و مردم هستند،همه باید تلاش کنند این عزت و اقتدار هرروز گسترش یابد.

فرماندارانار همچنین با بیان سختی فعالیت های پلیسی بر وجود روحیه خدمت رسانی و اخلاص در این نیرو اشاره نمود و خاطر نشان ساخت :وزارت کشور و روسای شورای تامین شهرستانها تمامی امکانات عادی و غیرعادی خود را جهت حمایت و تقویت مجموعه انتظامی بکارگیری می کنند و ما نیز در شهرستان به سهم خود و تا جای ممکن از این ایثارگران و فرماندهی موفق و مردمی نیروی انتظامی سپاسگزاری می نماییم.

img_7841

امام جمعه امین شهر نیز در  این مراسم پس از تشریح و تفسیر آیات کلام الله مجید پیرامون عدالت و امنیت از سبزپوشان نیروی انتظامی شهرستان تشکر و قدردانی کردند.

حجه الاسلام فلاحی در ادامه گفت:نهایت سادگی است که نخواهیم نظام دفاعی خود را تقویت کنیم و بودجه تجهیزات نظامی را در جهت رونق اقتصادی کاهش دهیم.

وی در ادامه گفت: تلاشی که گروه دیپلماسی و مذاکره کننده جمهوری اسلامی باید انجام میدادند فراتر از آنچه که در قراردادهایی برجام بوده است امضا کرده اند از جمله قراردادهای بین المللی و نفتی (FATF) بوده که از چاله به چاه افتادن است،  دشمنی که در تمامی زمینه ها سنگ تمام گذاشته تا دفاع و امنیت جمهوری اسلامی را بخطر بیاندازد را باید مد نظر داشته باشیم.

امام جمعه امین شهر نیز در تایید و تاکید صحبتهای فرماندار و رئیس ستاد اجرای سرشماری گفت امیدواریم که با حضور و همکاری مردم در پایان ۲۴ مهرماه شاهد مشارکت گسترده مردم انار در سرشماری اینترنتی بوده و در آن روز فرماندار اعلام نماید که کار ماموران سرشماری در این شهرستان به حداقل رسیده و این امر یکی از مولفه های توسعه شهرستان است که با کمک مردم و مسئولین ،دهیاران و شوراها انجام خواهد شد.

در ادامه این مراسم قدمعلی طوسی شاعر اناری؛ شعری به مناسبت این هفته و به عنوان “پلیس” سرودند و همچنین جواد اناری نیز چاووشی کردند.

در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهدای نیروی انتظامی،بازنشستگان و پرسنل ناجا تقدیر و تجلیل شد.

img_7827

img_7795

img_7800

img_7801

img_7804

img_7808

img_7809

img_7812

img_7813

img_7815

img_7816

img_7817

img_7819

img_7821

img_7829

img_7834

img_7837

img_7844

img_7846

img_7847

img_7852

img_7855

img_7856

img_7859

img_7863

img_7865

img_7868
انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

تلاطم پنج‌شنبه 6 اکتبر 2016 - 12:36 ق.ظ

عکس سربازای سپاه کو؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی