دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک نیروی انتظامی و سپاه ناحیه شهرستان انار در محل فرماندهی انتظامی شهرستان با حضور فرماندهی انتظامی، فرمانده سپاه ، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد . …

به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک نیروی انتظامی و سپاه ناحیه شهرستان انار در محل فرماندهی انتظامی شهرستان با حضور فرماندهی انتظامی، فرمانده سپاه ، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد . ...

به گزارش ” انارما” مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا با حضور امام جمعه امینشر ، فرماندار انار،فرمانده هان نیروی نظامی و انتظامی و تنی چند از مسئولین ادارات برگزار گردید.

img_7795

سرهنگ غضنفری پیش از ظهر امروز (شنبه ۱۰ مهرماه)در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی انار، اظهار کرد: نیروی انتظامی مقتدرانه در برابر هنجارشکنان و مفاسد اجتماعی ایستاده و برای حفظ امنیت مردم به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی است.

فرمانده نیروی انتظامی انار با تاکید بر اینکه لازمه تامین امنیت نیروهای نظامی می باشند گفت: یکی از مهم ترین مطالبات مردم ارتقا امنیت اخلاقی و روانی در جامعه است و  این امنیت یک نعمت الهی بوده و لازمه پیشرفت و توسعه یک جامعه نیز تامین امنیت می باشد.

وی با تاکید بر اینکه کسانی که امینت را در جامعه به خطر می اندازند و با آبرو و حیثیت افراد بازی می کنند و مانع پیشرفت، توسعه  و تعالی جامعه می شوند یقینا علف های هرزی هستند که باید کنده شوند که به لطف خدا و با تلاش نیروهای مسلح و امنیتی ناکام مانده اند.

img_7828

فرماندار شهرستان انار در صبحگاه مشترک هفته ناجا اظهار داشت: نیروی انتظامی با رشادت و غیرتمندی امروز در تامین امنیت عمومی مردم و کشور تلاش می نماید و مردم و نظام به این نیرو افتخار می کنند.

طباطبایی افزود: امروز کشور عزیز ایران بواسطه داشتن نیروهای مسلح و مقتدر در دفاع از کشور و تامین امنیت مایه دلگرمی رهبری و مسئولین و مردم هستند،همه باید تلاش کنند این عزت و اقتدار هرروز گسترش یابد.

فرماندارانار همچنین با بیان سختی فعالیت های پلیسی بر وجود روحیه خدمت رسانی و اخلاص در این نیرو اشاره نمود و خاطر نشان ساخت :وزارت کشور و روسای شورای تامین شهرستانها تمامی امکانات عادی و غیرعادی خود را جهت حمایت و تقویت مجموعه انتظامی بکارگیری می کنند و ما نیز در شهرستان به سهم خود و تا جای ممکن از این ایثارگران و فرماندهی موفق و مردمی نیروی انتظامی سپاسگزاری می نماییم.

img_7841

امام جمعه امین شهر نیز در  این مراسم پس از تشریح و تفسیر آیات کلام الله مجید پیرامون عدالت و امنیت از سبزپوشان نیروی انتظامی شهرستان تشکر و قدردانی کردند.

حجه الاسلام فلاحی در ادامه گفت:نهایت سادگی است که نخواهیم نظام دفاعی خود را تقویت کنیم و بودجه تجهیزات نظامی را در جهت رونق اقتصادی کاهش دهیم.

وی در ادامه گفت: تلاشی که گروه دیپلماسی و مذاکره کننده جمهوری اسلامی باید انجام میدادند فراتر از آنچه که در قراردادهایی برجام بوده است امضا کرده اند از جمله قراردادهای بین المللی و نفتی (FATF) بوده که از چاله به چاه افتادن است،  دشمنی که در تمامی زمینه ها سنگ تمام گذاشته تا دفاع و امنیت جمهوری اسلامی را بخطر بیاندازد را باید مد نظر داشته باشیم.

امام جمعه امین شهر نیز در تایید و تاکید صحبتهای فرماندار و رئیس ستاد اجرای سرشماری گفت امیدواریم که با حضور و همکاری مردم در پایان ۲۴ مهرماه شاهد مشارکت گسترده مردم انار در سرشماری اینترنتی بوده و در آن روز فرماندار اعلام نماید که کار ماموران سرشماری در این شهرستان به حداقل رسیده و این امر یکی از مولفه های توسعه شهرستان است که با کمک مردم و مسئولین ،دهیاران و شوراها انجام خواهد شد.

در ادامه این مراسم قدمعلی طوسی شاعر اناری؛ شعری به مناسبت این هفته و به عنوان “پلیس” سرودند و همچنین جواد اناری نیز چاووشی کردند.

در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهدای نیروی انتظامی،بازنشستگان و پرسنل ناجا تقدیر و تجلیل شد.

img_7827

img_7795

img_7800

img_7801

img_7804

img_7808

img_7809

img_7812

img_7813

img_7815

img_7816

img_7817

img_7819

img_7821

img_7829

img_7834

img_7837

img_7844

img_7846

img_7847

img_7852

img_7855

img_7856

img_7859

img_7863

img_7865

img_7868
انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

تلاطم پنج‌شنبه 6 اکتبر 2016 - 12:36 ق.ظ

عکس سربازای سپاه کو؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی