سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 30 April 2024

اولین فراخوان ویژه ” مطالعه خانوادگی” که به مناسبت هفته کتاب توسط اداره کتابخانه های عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار برگزار می‌شود، اعلام شد.

اولین فراخوان ویژه ” مطالعه خانوادگی”  که به مناسبت هفته کتاب توسط اداره کتابخانه های عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار برگزار می‌شود، اعلام شد.

به گزارش ” انارما ” به مناسبت هفته کتاب  اداره کتابخانه های عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از تمامی شهروندان اناری درخواست مینماید به منظور گرامیداشت این هفته و عمل به سیره پیامبران و ائمه هدی علیهم السلام و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در فاصله زمانی پنج شنبه ۲۷ آبان ماه تا ساعت ۲۲روز شنبه ۲۹ آبان ماه پایان هفته کتاب به مدت ” یکساعت” و در یک “محفل خانوادگی و صمیمی” به مطالعه کتاب مورد علاقه خود پرداخته و گزارشی از این جمع خوانی را بصورت تصویری یا مکتوب که توضیح آن در ذیل می آید  به کتابخانه های عمومی یا اداره ارشاد  ارسال نمایند

همچنین پس از جمع اوری گزارشات به ده خانواده به قید قرعه از بین خانواده های شرکت کننده در طرح  یک بسته پنج جلدی کتاب و یک چراغ مطالعه اهداء میگردد.

نکات قابل توجه در این فراخوان:

۱-شرکت کنندگان در این فراخوان تعهد اخلاقی و عملی به شرکت در این طرح میدهند و صرفا از سر علاقه و همراهی در یک حرکت همگانی در راستای گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در این طرح شرکت مینمایند.

۲-بهتر است که هریک از اعضاء خانواده کتاب جداگانه و متناسب خود را بخواند یعنی انتظار میرود در یک خانواده چهار نفره در این طرح چهار کتاب جداگانه مطالعه شود.

۳-در خانواده های دارای کودک خردسال یا بزرگسال بیسواد یکی از افراد خانواده برای آنها کتابخوانی را انجام میدهد.

۴-  خانواده ها جهت شرکت در قرعه کشی در صورت تمایل از جمع خوانی خود و ازطرح روی جلد کتاب مطالعه شده عکس تهیه نمایند یا در غیر این صورت یکی از افراد خلاصه کتابهای خوانده شده  توسط خانواده راکه مشخصات کتاب، نویسنده و تعداد صفحه و…را شامل می شود به اداره ارشاد  یا کتابخانه های شهرستان تحویل نمایند.

۵-جوایز برندگان در روز ۱۸ آذر روز ملی شهرستان انار طی اطلاع رسانی قبلی از همین رسانه  اهداء میگردد .

ketabkhani3

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی