پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: خانواده های بیماران خاص مشکلات مادی و فرهنگی بسیاری در بحث درمان و نداشتن اطلاعات لازم درخصوص پیشگیری بیماری مواجه هستند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: خانواده های بیماران خاص مشکلات مادی و فرهنگی بسیاری در بحث درمان و نداشتن اطلاعات لازم درخصوص پیشگیری بیماری مواجه هستند.

به گزارش ” انارما” ؛ احمد انارکی محمدی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از موازی کاری در کشور، گفت: خانواده های بیماران خاص مشکلات مادی و فرهنگی بسیاری در بحث درمان و نداشتن اطلاعات لازم درخصوص پیشگیری بیماری مواجه هستند.

وی افزود: بسیاری از بیماران بیکار یا درآمد کمی دارند که با توجه به شرایط خاص این بیماران باید اقدامات مناسبی برای درمان آنها صورت بگیرد و حتی این افراد از تسهیلات بعد از درمان نیز استفاده کنند.
این نماینده مجلس تاکید کرد: باید هزینه دسترسی و نوبت دهی این بیماران نیز برطرف شود چراکه زمان برای برخی از بیماران اهمیت زیادی دارد.

انارکی خطاب به بنیاد بیماریهای خاص گفت: این بنیاد پیشنهادهای خود را در اختیار دولت و نمایندگان مجلس قرار دهند تا خلاهای قانونی درباره بیماران خاص برطرف شود و این بیماری نهادینه شود.

وی در خصوص بحث پرداخت قرض الحسنه به بیماران خاص بیان کرد: باید یا ساماندهی لازم در این زمینه انجام شود و این بیماران ار کمک های مالی بهره مند شوند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ناشناس شنبه 7 ژانویه 2017 - 3:13 ب.ظ

دست درد اقای انارکی حرف دل بیماران رو زدی واقعا بعضی بیماران خاص هیچ درامذی ندارن باید بهشون کمک بشه

ناشناس شنبه 7 ژانویه 2017 - 3:14 ب.ظ

دست درد نکنه حرف دل بیماران رو زدی واقعا بعضی بیماران خاص هیچ درامدی ندارن

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی