پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024

امام جمعه انار گفت: بعد از تصویب برجام خیلی ها امیدوار بودند و آینده مطلوبی را برای کشور متصور می شدند اما اکنون بعد از گذشت یکسال از توافق برجام هیچ تغییرات ملموس و محسوسی در زندگی مردم ایجاد نشد و آمریکایی ها مرتب کارشکنی کردند نه تنها تحریم هارا برنداشتند بلکه تحریم های جدیدی هم وضع کردند

امام جمعه انار گفت: بعد از تصویب برجام خیلی ها امیدوار بودند و آینده مطلوبی را برای کشور متصور می شدند اما اکنون بعد از گذشت یکسال از توافق برجام هیچ  تغییرات ملموس و محسوسی در زندگی مردم ایجاد نشد و آمریکایی ها مرتب کارشکنی کردند نه تنها تحریم هارا برنداشتند بلکه تحریم های جدیدی هم وضع کردند

به گزارش”انارما“، حجت‎الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‎های نماز جمعه این شهرستان به اهمیت صحیح فرزندان اشاره کرد و اظهار داشت: اگر والدین در تربیت فرزندان کوتاهی کرده و آن‎ها را مؤدب به آداب الهی نکنند در آینده دست به اعمالی می‎زنند که مایه شرمندگی خانواده و بستگانشان می‎شوند.

وی در ادامه با توجه به ماه بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیان داشت: هدف از جشن‎های دهه فجر فقط جنگ شادی و خنداندن مردم نیست، بلکه هدف ابلاغ پیام‎ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب‎های هنری و فرهنگی به مردم به ویژه جوانان است.

منتظری با اشاره به بدعهدی آمریکا در توافق برجام تصریح کرد: اعمال تحریم‎های جدید، تمدید ۱۰ ساله تحریم‎های قبلی و ایجاد مانع در رفع تحریم‎های بانکی ازجمله بدعهدی‎های آمریکاست.

وی تنها راه برون‎رفت از این تحریم‎ها و فشارهای اقتصادی را اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: تنها راه برون‎رفت از تحریم‎ها استفاده از ظرفیت‎ها و توانمندی‎های داخلی به ویژه جوانان به عنوان سرمایه‎های ارزشمند کشور است که در طی نهضت شکوهمند ایران اسلامی نقش‎آفرین بودند.

وی در ادامه تصریح کرد: بعد از تصویب برجام خیلی ها امیدوار بودند و آینده مطلوبی را برای کشور متصور می شدند اما اکنون بعد از گذشت یکسال از توافق برجام هیچ  تغییرات ملموس و محسوسی در زندگی مردم ایجاد نشد و آمریکایی ها مرتب کارشکنی کردند نه تنها تحریم هارا برنداشتند بلکه تحریم های جدیدی هم وضع کردند

امام جمعه انار با توجه به مثلث شوم آل خلیفه، انگلیس و آل سعود ادامه داد: جنایت‎های آل خلیفه در بحرین ازجمله اعدام سه جوان شیعه انقلابی، قتل و غارتگری آل سعود در کشور یمن و حمایت از گروه‎های تروریستی در عراق و سوریه، ارسال سلاح و پول و حتی آموزش سرکوب‎گران بحرینی نیز ازجمله خیانت‎های انگلستان است.

منتظری در پایان به حادثه ناگوار آتش‎سوزی در ساختمان پلاسکو اشاره کرد و شهادت جمعی از آتش‎نشانان فداکار را تسلیت گفت و عنوان کرد: این حادثه بسیار اندوهناک و جانکاه بود، زیرا جمعی از آتش‎نشانان فداکار و ارزشمند جان خود را برای نجات جان هموطنان فدا کردند و به فیض شهادت نائل شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ناشناس شنبه 21 ژانویه 2017 - 4:13 ب.ظ

سلام.
همینکه روند بدبختی مردم کُند شد و از سرعت افتاد: خدا رو شکر.
خداییش هم نباید تااین حد ناشکر باشیم. بهرحال الان داریم روزی ۲ الی ۳ میلیون بشکه نفت میفروشیم یعنی بیشترین مقدار بعداز انقلاب. بازم خداییش خیلی از تحریمها هم برداشته شدند بیایید الکی و به زور چپونی سیاه نمایی نکنیم!ع
خودت جوونی و خیلی چیزهارو داری کم کم میفهمی.
مشکل کشور اینه که همه امور+ پست ها+ وظایف + و.. از دم سیاست زده شده اند. نمونش همین نطق حاج اقا منتظریست! بینی و بین الله یعنی این برجام هیچی برامون نداشته؟؟؟
چرا مردم تااین حد به همه چی دهن کجی می کنند؟ چرا مردم در بسیاری از امور در خلاف جهت و حرکت مسئولین حرکت می کنند؟؟
چرا این همه اختلاس؟
چرااینهمه فاجعه؟
چرااینهمه بی حجابی؟
چرا همین مردمی که در قدیم برای فتوای مجتهدین خون می دادند و شیشه قلیان در حرمسرا می شکستند ولی الان حاضر نشدند از یارانه ۴۵ تومنی خود دست بکشند و کوتاه بیان؟ مگه اکثر مراجع نگفتند اگه نیاز ندارید این پول رو نگیرید؟
چرا همه ما اهم از مردم و مسئولین ، عاقبت کارمون رو گردن نمی گیریم و به استکبار و خارج حواله می دهیم. خود شانه خالی می کنیم؟
گفتنی زیاد است …
یه انتقاد : چرا حاج اقا منتظری و اقای ابراهیمی که تابدین حد دم از اقتصاد مقاوتی می زنند و می زدند خودشان اقدام و عمل نکردند و نمی کنند؟؟
اینهمه باند و بلندگو که جدیداً در مهدیه نصب کرده اند+ این چوبهای حایل میان زنان و مردان+ این TVهای الکی و مزخرف+ قبلاً اون پرده های ویدئو پروژکتور و ۲ عدد ویدئو پروژکتور و… کجایش با اقتصاد مقاومتی همخوانی داشته و دارد؟؟؟
من اگر نماز جمعه میایم صرفا برای دید و بازدید از دوستان و نماز جماعتش است وگرنه که حرف و عمل اقایان از زمین تا اسمان فاصله دارد.
تا این سن اموختم که تعصب خاص و خشک بر روی هیچ مسئله و شخص سیاسی نداشته باشم. که متاسفانه همشان دروغ است دروغ.
متشکر.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی