دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

امام جمعه انار گفت:جمهوری اسلامی ایران جهت تقویت توان دفاعی و نظامی خود و ساخت موشک های بالستیک و کروز ، ذره ای کوتاه نخواهد آمد و آرزوی نحمیل برجام دیگری در این زمینه را آمریکایی و اروپایی ها به گور خواهند برد…

به گزارش انارما ، حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه امروز با گرامیداشت شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام گفت : گرچه امام حسن مجتبی (ع) امکان مبارزه و جنگ رویارویی با دشمن را نداشت اما اهداف بلند مدتی را تعقیب کرد و شیعیان را به صورت جمعی متشکل و هدف دار درآورد و پیام های لازم را به آنها رساند.

امام جمعه انار با گرامیداشت سالروز شهادت مرحوم حاج آقا مصطفی خمینی گفت:یکی از مدافعان قاطع امامخنینی (ره)شهید آیت الله حاج آقا مصطفی خمینی بود که حاضر نمیشد کوچکترین تعرضی به شخصیت امام وارد شود .

وی افزود :شهید حاج آقا مصطفی با اینکه فرزند شخصیت بزرگی همچون امام خمینی بود اما از نشانه‌های آقازادگی دور بود .

وی گفت:همانگونه که رهبر عالیقدرانقلاب اسلامی فرمودند این ساده زیستی باید درسی باشد برای همه مسئولین که بدانند با ساده‌زیستی و دوری از اشرافی‌گری انسان می تواند نزد خدای متعال و بندگان خوب خدا عزیز و محبوب باشد وافتادن در دنیا و فریب آقازادگی را خوردن جز خسران دوسرا چیزی در پی نخواهد داشت .

حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان سالروز شهادت دانش‌آموز بسیجی محمدحسین فهمیده را گرامی داشت و گفت :شهید محمد حسین فهمیده ،نوجوانی بود که دراوج معنویت لباس بسیجی به تن کرد و از ارزش‌های اسلامی و انقلاب اسلامی مردانه دفاع کرد .

وی افزود:آموزش و پرورش بایددر پی تعلیم و تربیت چنین دانش آموزانی باشد که با تمام وجود از ایران اسلامی دفاع کنند.

امام جمعه شهرستان انار افزود :بعد از سخنان مضحک ترامپ علیه ایران اسلامی ، اروپایی‌ها هم دست بکار شدند و خواستار محدود شدن برنامه موشکی ایران شدند.

وی افزود:آمریکایی ها و اروپایی ها در پی این هستند تا برجام دیگری را به نام برجام موشکی طراحی کنند و توان دفاعی و نظامی و ساخت موشکهای بالستیک را متوقف کنند.

وی افزود :جمهوری اسلامی ایران جهت تقویت توان دفاعی و نظامی خود و ساخت موشک های بالستیک و کروز ، ذره ای کوتاه نخواهد آمد و آرزوی نحمیل برجام دیگری در این زمینه را آمریکایی و اروپایی ها به گور خواهند برد.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

گودرز شنبه 28 اکتبر 2017 - 11:56 ق.ظ

سلام . ترامپ یک کلمه حرف زد دلار افزایش پیدا کرد. مردم گول نمیخورند

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی