شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

رییس پلیس راه کرمان با اشاره به اینکه خستگی راننده و واژگونی خودرو مهمترین دلیل تصادف در جاده های کرمان است گفت: جاده رفسنجان – انار یکی از خطرناک ترین جاده استان کرمان است.

به گزارش ” انارما ” ؛ محمدمهدی بلوردی رئیس پلیس راه در جلسه کمیسیون راه های استان کرمان اظهار داشت: تعداد فوتی های راه های برون شهری استان  در ۹ ماه نخست سال جاری ۶۷۲ نفر  بود که نسبت به  مدت مشابه سال گذشته ۲۵.۶ درصد افزایش یافته است و در این زمینه رتبه دوم را به خود اختصاص داده ایم.

بلوردی با اشاره به اینکه ۴۲۲ فقره تصادفات منجر به فوت در سطح استان رخ داده است، تصریح کرد: ۶۰ درصد کشته شدگان تصادفات در جاده های اصلی و ۳۵ درصد در جاده های فرعی و روستایی جان خود را از دست داده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی شمال استان کرمان عنوان کرد:  محورهای پرتصادف استان در ۱۰ ماه نخست سال جاری به ترتیب بم – کرمان، کرمان – سیرجان، کرمان – رفسنجان و رفسنجان – انار است.

بلوردی با اشاره به اینکه پراید و پژو بیشترین کشته شدگان تصادف را به خود اختصاص داده اند، افرود: در تصادفات ۶۳ درصد سواری ها و ۱۸ درصد موتورسیکلت ها مقصر بودند و این در حالیست که مواردی که اتوبوس ها مقصر بودند خیلی کم است.

 وی ابراز داشت: در تحلیل انجام شده ۵۰ درصد اکثر تصادفات در بین ساعت ۱۶ تا ۲۰ شب رخ داده اند.

منبع : مهر

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

کانال یکشنبه 4 مارس 2018 - 2:23 ب.ظ

همینطوری مرگ و میر کم دارید نصفمونم تو جادها از دست میرن

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی