سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 30 April 2024

رحیمی شهردار انار گفت: تمام کارگران با هماهنگی سرپرست واحد از یک روز تعطیلی روز کارگر استفاده خواهند کرد.

به گزارش ” انارما ” ؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری انار ، مراسم تجلیل از کارگران شهرداری به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شد .

در این مراسم که با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و پرسنل شهرداری و با اجرای برنامه های هنری و موسیقی در محل تالار شهر برگزارگردید از کارگران تجلیل شد.
انارکی محمدی رییس شورای اسلامی شهر انار ضمن گرامیداشت این هفته افزود:هیچ پیشرفتی بدون بازوی توانمند کارگر تحقق نخواهد یافت و شورای اسلامی شهر نیز قدردان زحمات این عزیزان در مجموعه شهرداری و همچنین خارج از مجموعه شهرداری خواهد بود.

جعفری عضو شورای اسلامی شهر در ادامه عنوان کرد : کار و تلاش کارگران عبادت محسوب می شود و کارگران جهاد گران در راه خدا هستند که با تلاش و تکاپوی هر روزه آنها، تمام روز ها روز کارگراست.

رحیمی شهردار انار نیز ضمن تقدیر از اهتمام کارگران در پیشبرد اهداف شهرداری گفت: کار و تلاش تک تک کارگران در توسعه شهر و کسب رضایت شهروندان نقش به سزایی داشته و به کمک شماهاست که می توان به اهداف عالیه و مد نظر شهرداری نائل آمد.

 

رحیمی در پایان افزود: تمام کارگران با هماهنگی سرپرست واحد از یک روز تعطیلی روز کارگر استفاده خواهند کرد.

در این مراسم به چهارده نفر از کارگران و خانواده آنها به قید قرعه هزینه رفت و برگشت به مشهد مقدس اهدا گردید.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

رضایی پنج‌شنبه 10 می 2018 - 9:16 ق.ظ

سلام وتبریک خدمت تمام کارگران زحمتکش ودلسوز شهرداری شهرستان انار
بنده هم به دلایلی در این مراسم حضور داشتم و شاهد رفتارها وعملکرد بسیار ضعیف مسئولین بودم که هنوز بعد از ۲ روز نتوانستم هضم کنم
اولین اشتباه این بود هدایا بسیار ضعیف برنامه ریزی شده بود وبقول چندین کارگران میتوانستن بهتر ازاین هزینه رو به طور مساوی تقسیم میکردن تا به همه تعلق یگیره تا خدای نکرده دلی شکسته نشه که شد
دوم اینکه در هنگام پخش شماره های قرعه کشی نباید به کارمندان شماره پخش میشد که تا مثل چند سال قبل شک وشبهه ی پیش نیاد ( اصلا دلیل کارمندان دز مراسم چه بود مگه در روز کارمند اینها کارگران را عددی حساب میکنن البته همه مثل بعضیا بی مزه نیستن که نظم برنامه رو بهم بریزن)
سوم اینکه اقای شهردار در زمان قرعه کشی که شک کردن شماره یکی از کارمندان در قرعه در آمده گفتن اگه به کارگری بدهید حق الناس میشه که حرفشون کاملا درست بود ولی متاسفانه اینکار انجام شد ومن که آخرین ردیف بودم شاهدش این عمل بودم ولی آقای شهردار پس اونایی که قبلا سفر مشهد برنده شدن ولی کسی نه بهشون پول داد ونه بلیط سفر حق الناس نیست؟؟؟
واما نکته ی چهارم که شاید همه خندیدن ولی یکی ته دلش شکست و دم نزد چون به ظاهر خوشحال بود رئیسش داره باهاش شوخی میکنه ولی همه یادشون هست همین فرد از کودکی وقتی کسی این حرف رو بهش میزد با کتک وفحش بدرقه ش میکرد واگه امروز حرفی نمیزنه بخاطر اینه کارش گیره ومجبوره حرف نزنه کاش اقای شهردار که دم از شجاعت و معرفت میزنن بیان بخاطر این شوخی در جمع عذر خواهی کنن وفکر نکنن این فرد خوشحاله دلیل بر راضی بودنش هست
در پایان از شما مدیریت سایت کمال تشکر رو دارم 🌷✋

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی