- دوشنبه, 13 آگوست 2018
- خبرنگار
- بدون دیدگاه
- اجتماعی , اخبار پیشخوان , اسلاید , پربحث ترین ها
- 79435
نوبت دهی تلفنی و حضوری نیز به علت انتظار طولانی در لیست های انتظار بعد از کلی منتظر ماندن پشت خط تلفن با عدم پذیرش مرکز درمانیمواجه می شویم و این امر موجب شده که پای بیماران و همراهان برای دریافت یک نوبت ساده نیز به بیمارستانها و مطب های خصوصی خارج از شهرستان بیش از پیش باز شود
به گزارش ” انارما” ؛ برخی افراد از مشکلات مربوط به نوبت دهی و برخورد پرسنل ابراز نارضایتی کرده اند و گفته اند که مدت زیادی جهت نوبت در سنجش سلامت دندان فرزندانمان مانده ایم و بعد از نوبت دهی چند روز و چند هفته ای جهت حضور در مرکز بهداشت همچنان با برخورد نامناسب با مراجعین باز در نوبت قرار گرفته ایم.
نوبت دهی تلفنی و حضوری نیز به علت انتظار طولانی در لیست های انتظار بعد از کلی منتظر ماندن پشت خط تلفن با عدم پذیرش مرکز درمانیمواجه می شویم و این امر موجب شده که پای بیماران و همراهان برای دریافت یک نوبت ساده نیز به بیمارستانها و مطب های خصوصی خارج از شهرستان بیش از پیش باز شود.
یکی از مراجعین با ارسال پیام به انارما از رییس شبکه دکتر برجی تقاضا داشت تا اگر امکانش است یک دکتر تعیین کنند و فقط برای بچههای مدرسه که سنجش دارند نه اینکه مابین بیماران بچهها را نوبتدهی کنند. چون به شکل کنونی والدین خیلی سرگردان میشوند و بچهها باید تا پایان سال سنجش دندان بشوند.
انتهای پیام/
واقعا نحوه بر خورد منشی ها خوب نیست لطفا بصورت جدی پیگیری شود