سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 30 April 2024

امام جمعه و فرماندار انار از اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان انار را به حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دعوت کردند.

به گزارش ” انارما ” ؛ امام جمعه و فرماندار انار در پیام مشترکی از اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان انار به حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دعوت کردند.

متن پیام بدین شرح است:

۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روزی که یاد آور انقلابی بزرگ در تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست که در سال ۵۸ توسط دانشجویان انقلابی در حمایت از دانش آموزان شهید خود رقم زدند. روز میعاد دانش آموزان تاریخ ایران اسلامی با شهیدان دانش آموز از آغاز نهضت امام خمینی(ه) تا شهیدان دفاع مقدس و نیز همه دانش آموزانی که در سراسر جهان در راه مبارزه برای آرمانخواهی جان در راه عدالت نثار می کنند تا ریشه استکبار جهانی بر چیده شود.
اینجانبان ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و روزملی مبارزه با استکبار جهانی و ادای احترام به حماسه آفرینان ۱۳ آبان، این روز را به همه دانش آموزان و دانشجویان عزیز و مردم شهیدپرور شهرستان انار تبریک عرض می نماییم و از خداوند تبارک و تعالی پیشرفت و سربلندی را برای همه پویندگان طریق علم و معرفت به ویژه نسل پویای انقلاب اسلامی مسئلت داریم.
لذا از عموم مردم شریف و همیشه در صحنه شهرستان انار ، روحانیون و ائمه جماعات ، مسئولین ادارات، دانش آموزان، دانشجویان ، جوانان، بانوان و ….. دعوت می نماییم تا با حضور گسترده خود در تظاهرات ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان انزجار خود را از اقدامات استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و هم پیمانانش بر علیه ملت ایران اسلامی، اعلام دارند.

حسن منتظری علی زهرودی
امام جمعه شهرستان انار فرماندار شهرستان انار

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی