پنج شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ | Thursday 30 May 2024

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان انار اعلام کرد در تعطیلات عید نوروز دو اکیپ سیار در سطح شهر و کشتارگاه و یک اکیپ ثابت در شبکه دامپزشکی شهرستان انار فعال هستند

به گزارش ” انارما ” ؛ دکتر کامران شفائی سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان انار پیشاپیش ضمن عرض تبریک و تهنیت فرا رسیدن سال نو گفت: طرح ویژه نظارت ایام نوروز در شهرستان انار آغاز گردید.

وی اظهار داشت: طرح نظارت ویژه ایام نوروز با توجه به افزایش تقاضا برای فعالیت تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی از ابتدای اسفند ماه سالجاری همراه با مسئولین نظارتی شبکه بهداشت در سطح شهرستان انار آغاز گردید.

وی در ادامه افزود: در تعطیلات عید نوروز نیز دو اکیپ سیار در سطح شهر و کشتارگاه و یک اکیپ ثابت در شبکه دامپزشکی شهرستان انار فعال اند که از ساعت ۸ صبح لغایت ۲۰ شب در دو شیفت کاری صبح و عصر بر کلیه طباخی ها، رستوران ها، قصابی ها و مراکز عرضه فرآورده های خام دامی و پروتئینی نظارت دارند.

شفائی در پایان تصریح کرد: در راستای برخورد و مراقبت از سلامت فرآورده ها و بر اساس نتایج آزمایشگاهی مواردی که اجازه مصرف نداشته باشند، معدوم می شوند و با متخلفین برابر مقرارت قانونی برخورد خواهد شد.

این شبکه آماده پاسخگوئی به سئوالات همشهریان گرامی و هماهنگی های لازم جهت نظارت بهداشتی با شماره تلفن های ۳۴۳۸۷۸۶۰ و ۳۴۳۸۶۶۹۵  است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی