دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 20 May 2024

به گزارش ” انارما ” ؛ با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان امور اراضی کشور، معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و معاونین و مدیران این سازمان از گاوداری صنعتی ۱۰۰۰ راسی گاو شیری در شهرستان انار بازدید به عمل آمد. این گاوداری با هزینه کرد ۵۰۰ میلیارد ریال اجرا […]

به گزارش ” انارما ” ؛ با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان امور اراضی کشور، معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و معاونین و مدیران این سازمان از گاوداری صنعتی ۱۰۰۰ راسی گاو شیری در شهرستان انار بازدید به عمل آمد.

این گاوداری با هزینه کرد ۵۰۰ میلیارد ریال اجرا شده است و هم اکنون ۱۸ نفر بصورت مستقیم در این گاوداری مشغول به کار هستند. این گاوداری با داشتن قریب به ۱۰۰۰ راس گاو با تجهیزات پیشرفته و در مجموع روزانه بیش از ۱۲ تن شیر تولید دارد.

سیدجلال هجری مجری این طرح افزود: گاوداری یاد شده در ۲ سال نمونه کشوری و پنج سال نمونه استانی انتخاب شده که اصول تغذیه و تمامی استانداردهای سرمایشی و گرمایشی را رعایت کرده است.

در این بازدید ضمن تقدیر و تجلیل از سیدجلال هجری مجری این طری بر حمایت از صنعت دامداری و تولید محصول سالم و رعایت استانداردهای بهداشتی تأکید شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی