جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

به گزارش ” انارما ” ؛ با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان امور اراضی کشور، معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و معاونین و مدیران این سازمان از گاوداری صنعتی ۱۰۰۰ راسی گاو شیری در شهرستان انار بازدید به عمل آمد. این گاوداری با هزینه کرد ۵۰۰ میلیارد ریال اجرا […]

به گزارش ” انارما ” ؛ با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان امور اراضی کشور، معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و معاونین و مدیران این سازمان از گاوداری صنعتی ۱۰۰۰ راسی گاو شیری در شهرستان انار بازدید به عمل آمد.

این گاوداری با هزینه کرد ۵۰۰ میلیارد ریال اجرا شده است و هم اکنون ۱۸ نفر بصورت مستقیم در این گاوداری مشغول به کار هستند. این گاوداری با داشتن قریب به ۱۰۰۰ راس گاو با تجهیزات پیشرفته و در مجموع روزانه بیش از ۱۲ تن شیر تولید دارد.

سیدجلال هجری مجری این طرح افزود: گاوداری یاد شده در ۲ سال نمونه کشوری و پنج سال نمونه استانی انتخاب شده که اصول تغذیه و تمامی استانداردهای سرمایشی و گرمایشی را رعایت کرده است.

در این بازدید ضمن تقدیر و تجلیل از سیدجلال هجری مجری این طری بر حمایت از صنعت دامداری و تولید محصول سالم و رعایت استانداردهای بهداشتی تأکید شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی