چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 15 May 2024

به گزارش انارما، جواد طالبیان ضمن توصیه به مسئولین شهرستان در جهت تلاش برای حضور همگانی مردم در انتخابات، پیشگیری از تخلفات قبل انتخابات، حین و در زمان برگزاری انتخابات را وظیفه ای مهم و اساسی دانست. وی افزود: در سالهای اخیر موارد معدودی از جرائم انتخاباتی در این شهرستان وجود داشته که با تذکر […]

به گزارش انارما، جواد طالبیان ضمن توصیه به مسئولین شهرستان در جهت تلاش برای حضور همگانی مردم در انتخابات، پیشگیری از تخلفات قبل انتخابات، حین و در زمان برگزاری انتخابات را وظیفه ای مهم و اساسی دانست.

وی افزود: در سالهای اخیر موارد معدودی از جرائم انتخاباتی در این شهرستان وجود داشته که با تذکر و یا تشکیل پرونده قضایی خاتمه یافته است.

طالبیان در خصوص قانون جدید انتخابات و جرائم و تخلفات مرتبط با آن اعم از کاندیدها و طرفداران آنها عنوان کرد: با تبلیغات پیش از موعد مقرر برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

این مقام قضایی با تاکید بر اولویت اقدامات پیشگیرانه در جرائم انتخاباتی، اظهار داشت: از کاندیدهای انتخابات مجلس دعوت و در خصوص آشنایی با تخلفات و جرائم انتخاباتی آموزش های لازم داده خواهد شد.

وی همچنین افزود: با ارسال پیامک در فضای مجازی مواردی که بعنوان جرم در انتخابات تلقی می گردد، به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در پایان خطاب به نیروهای انتظامی و اطلاعاتی گفت: چنانچه مواردی تحت عنوان تبلیغات زودهنگام یا دیگر جرائم انتخاباتی مشاهده گردید، مراتب را به دادگستری اطلاع دهند تا با نحو مقتضی اعم از مشاوره، تذکر و یا برخورد قانونی صورت پذیرد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی