دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

به گزارش انارما، جواد طالبیان ضمن توصیه به مسئولین شهرستان در جهت تلاش برای حضور همگانی مردم در انتخابات، پیشگیری از تخلفات قبل انتخابات، حین و در زمان برگزاری انتخابات را وظیفه ای مهم و اساسی دانست. وی افزود: در سالهای اخیر موارد معدودی از جرائم انتخاباتی در این شهرستان وجود داشته که با تذکر […]

به گزارش انارما، جواد طالبیان ضمن توصیه به مسئولین شهرستان در جهت تلاش برای حضور همگانی مردم در انتخابات، پیشگیری از تخلفات قبل انتخابات، حین و در زمان برگزاری انتخابات را وظیفه ای مهم و اساسی دانست.

وی افزود: در سالهای اخیر موارد معدودی از جرائم انتخاباتی در این شهرستان وجود داشته که با تذکر و یا تشکیل پرونده قضایی خاتمه یافته است.

طالبیان در خصوص قانون جدید انتخابات و جرائم و تخلفات مرتبط با آن اعم از کاندیدها و طرفداران آنها عنوان کرد: با تبلیغات پیش از موعد مقرر برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

این مقام قضایی با تاکید بر اولویت اقدامات پیشگیرانه در جرائم انتخاباتی، اظهار داشت: از کاندیدهای انتخابات مجلس دعوت و در خصوص آشنایی با تخلفات و جرائم انتخاباتی آموزش های لازم داده خواهد شد.

وی همچنین افزود: با ارسال پیامک در فضای مجازی مواردی که بعنوان جرم در انتخابات تلقی می گردد، به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در پایان خطاب به نیروهای انتظامی و اطلاعاتی گفت: چنانچه مواردی تحت عنوان تبلیغات زودهنگام یا دیگر جرائم انتخاباتی مشاهده گردید، مراتب را به دادگستری اطلاع دهند تا با نحو مقتضی اعم از مشاوره، تذکر و یا برخورد قانونی صورت پذیرد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی