دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024

در واکنش به صحبت های رئیس اداره ورزش و جوانان ، موسوی یکی دیگر از پیشکسوتان داوری گفت: آقای خواجه پور اگر نمیتوانید به جای توجیه استعفا بدهید ؛ این صحبت موسوی…

در واکنش به صحبت های رئیس اداره ورزش و جوانان ،  موسوی یکی دیگر از پیشکسوتان داوری گفت: آقای خواجه پور اگر نمیتوانید به جای توجیه استعفا بدهید ؛ این صحبت موسوی...

به گزارش ” انارما” مراسم تجلیل از برترین های فوتبال انار که عصر دیروز دوشنبه ۲۸مرداد برگزار شد با حاشیه هایی همراه بود.
در این مراسم خواجه پور رئیس اداره ورزش و جوانان در ابتدای صحبت هایش و در خصوص عباس محمد حسینی رئیس کمیته داوران گفت: بر خلاف آن چیزی که راجب ایشان گفته میشد ، آقای محمدحسینی واقعا نشان دادند خیرخواه ورزش انار هستند.
وی در بخش دیگری از صحبت هایش با بیان اینکه هنوز نتوانسته آن کاری که مد نظرش هست برای ورزش انار انجام دهد گفت: از مسئولینی همچون شهردار و آقای میرزایی که علیرغم اختلاف نظری که با من داشتند ورزش انار را تنها نگذاشتند تشکر میکنم.
خواچه پور در ادامه با اشاره به تغییر و تحولات در بدنه وزارت ورزش و جوانان گفت: شرایط برای جذب بودجه در حالی که وزیر ورزش و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان کرمان تغییر کرده ، قدری دشوار شده است.
در هنگام این صحبت خواجه پور ، محمدصالحی از پیشکسوتان داوری فوتبال انار خطاب به خواجه پور گفت: برای خیلی از ورزشکاران انار پول آوردن شما ملاک نیست بلکه حضور شما در انار مهم است.
رئیس اداره ورزش و جوانان در پاسخ صحبت های صالحی گفت: من قبلا هم به فرماندار انار گفته ام که بدلیل فعالیتم در کلینیک درمانی که در رفسنجان دارم کمتر میتوانم در خدمت ورزشکاران اناری باشم و این عذرخواهی را از من بپذیرید که بعداز ظهر ها واقعا نمیتوانم انار باشم.
در واکنش به صحبت های رئیس اداره ورزش و جوانان ،  موسوی یکی دیگر از پیشکسوتان داوری گفت: آقای خواجه پور اگر نمیتوانید به جای توجیه استعفا بدهید ؛ این صحبت موسوی با استقبال ورزشکاران حاضر همراه بود که آقای خواجه پور در پاسخ به اعتراضات گفت:من با استعفا دادن مشکلی ندارم ، شما گزینه مدنظرتان را معرفی کنید تا ما بررسی کنیم.
خواجه پور در پاسخ به معرفی چندنفر بعنوان رئیس پیشنهادی گفت: آن کسانی که این افراد را معرفی می کنند انگار از ضوابط اداری اطلاعی ندارند ، شما همچنین این را هم مدنظرتان داشته باشید که از زمان حضور من در انار ، ورزش شهرتان پیشرفت کرده است.
در حالیکه اعتراضات ورزشکاران کم کم بالا می گرفت احمد میرزایی رئیس شورای شهرستان انار پادرمیانی کرد و گفت:این جلسه برای تجلیل از برترین ها تدارک دیده شده است و بهتر است وقتی دیگر برای بیان انتقادات در نظر گرفته شود .
وی افزود: آقای خواجه پور خودشان هم قبول دارند که  دیگر نمیتوانند در انار کار کنند و مراتب اداری و پیگیری ها برای تغییر ایشان انجام شده است و حتی فرد بومی نیز در نظر گرفته شده است که با معرفی رسمی مدیرکل ورزش و جوانان استان ، حکم رئیس جدید اداره ورزش و جوانان انار امضا خواهد شد.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

ارستو دوشنبه 19 دسامبر 2016 - 1:05 ب.ظ

کاش بجز فوتبال به ورزش های دیگ هم همینقد اهمیت میدادید….مسئولین همش دنبال زیرپا خالی کردن نباشند….

مدنظر دوشنبه 19 دسامبر 2016 - 1:08 ب.ظ

خواجه پور چرا کمتر دیده میشه… ورزش انار اگر اهمیت داده نشود باید خرج و مخارج بیشتری را در قبالش بدهیم . از مسیولین امر خواهش دارم اهمیت بیشتری را در حوزه ورزش اتخاذ کنند.

ورزش دوست دوشنبه 19 دسامبر 2016 - 1:11 ب.ظ

فوتبال و والیبال و تکواندو و کاراته و هاپکیدو را دریابید … قطعا نتیجه ی خوبی خواهید داشت.شهرستان انار قادر به افتخار آفرینی است

اناری محل دوشنبه 19 دسامبر 2016 - 1:12 ب.ظ

خواجه پور همیشه در حاشیه است. چرا شفاف سازی نمی کند…

غلونزا دوشنبه 19 دسامبر 2016 - 1:15 ب.ظ

بابو ول کن . یه لغتی بزن زیر توپ آیا به جایی برسه یا نرسه . حالو خو رسیده چرو تو مراسم تقدیر جنگ دعوا دارین.اینطر موردایی رو تو خونتون یا دفترتون حل کنین. ?

ناشناس دوشنبه 19 دسامبر 2016 - 1:15 ب.ظ

غلونزا راست میگه

چشم سفید دوشنبه 19 دسامبر 2016 - 1:16 ب.ظ

ممنون از همه دستندرکاران . خدا خیرشون بده

نگار دوشنبه 19 دسامبر 2016 - 1:17 ب.ظ

چرا خانوما همش سه چار نفر بودن…اونم جیگول…

دوست دوشنبه 19 دسامبر 2016 - 4:56 ب.ظ

سلام .این چه خبری بود . تیترش معرفی برترینها ولی داخل خبر اصلا اسامی برگزیدگان نبود

سردبیر دوشنبه 19 دسامبر 2016 - 5:14 ب.ظ

با سلام و عرض ادب/
لطفا تیتر را نگاه کنید,
شما به این لینک مراجعه کنید با تشکر:
? مراسم تقدیر از برترین های فوتبال انار برگزار شد

اشنا سه‌شنبه 20 دسامبر 2016 - 1:49 ب.ظ

این تعا مل منفعت طلبان

دوست دار انارما سه‌شنبه 20 دسامبر 2016 - 2:12 ب.ظ

دوست می خواست یه چیزی بگه سردبیر دلگیر نشو

اشنا چهارشنبه 21 دسامبر 2016 - 7:17 ب.ظ

تا این باند منفعت طلب درانار حاکم باشند هیج پیشرفتی وابادانی درانا ربوجود نمیاید مردم باید بیدار وهوشیار باشند وشایسته ساری نمایند وافراد متخصص وبا تقوا انتخاب کنند درشورا سه ماه دیگر ومجلس سه سال بهد انشاالله این دفهه مردم درانتخا بات سرنوشت شهرشان را عوضکنند

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی