جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

دوازدهمین جشنواره قرآن استانی ” مدهامتان ” ۲۶ و ۲۷ مهرماه جاری در محل امامزاده محمدصالح ، تالار شهر و دانشگاه آزاد اسلامی انار برگزار می شود

به گزارش ” انارما ” ؛ دوازدهمین جشنواره قرآن استانی ” مدهامتان ” ۲۶ و ۲۷ مهرماه جاری در محل امامزاده محمدصالح ، تالار شهر و دانشگاه آزاد اسلامی انار برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انار با اعلام این خبر گفت : در جلسه برگزاری مرحله استانی دوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان به میزبانی شهرستان انار که با حضور مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد استان ،امام جمعه ، فرماندار ، فرمانده ناحیه سپاه و دیگر مسئولین برگزار شد مقرر گردید این جشنواره استانی در روزهای ۲۶ و ۲۷ مهرماه به میزبانی این شهرستان برگزار گردد.

سید حسین جعفری افزود : قرار است مرحله استانی این جشنواره در دو قالب برگزاری یک اردوی دو روزه زیارتی و تفریحی و با محوریت برگزاری مسابقات ، کارگاه آموزشی و محفل انس با قرآن در شهرستان انار برگزار شود.

انتهای پیام /

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی