پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 16 May 2024

استاندار کرمان از منطقه ی گردشگری بیدخوان شهرستان بردسیر بازدید کرد و برای پیگیری برخی مطالبات مردم این منطقه در حد امکان و توان قول مساعد داد.

image83918

به گزارش انارما، رزم حسینی استاندار کرمان در حاشیه بازدید از روستای بیدخوان شهرستان بردسیر در مصاحبه اختصاصی با هزار نیوز گفت: روستای بیدخوان یک بهشت است و با توجه به فاصله ی کم این منطقه از مرکز استان از همه ی هم استانی های عزیز درخواست می کنم که از این منطقه بازدید کنند و از آب و هوای بسیار خوب و خنک این منطقه و امکانات کشاورزی که وجود دارد استفاده کنند.

وی افزود: طی بازدید های ۲ روزه از برخی روستاهای شهرستان های سیرجان و بردسیر مردم خواسته هایی داشتند  که صادقانه به آنها گفتم دولت هزینه  لازم را برای انجام این مسائل ندارد اما یک بخش از کارها را که در حد توان است و می توانیم انجام بدهیم.
رزم حسینی افزود : قرار شد اداره کل منابع طبیعی مطالعاتی را انجام دهد در رابطه با سد خاکی بیدخوان که اگر منافع مردم تامین می شود و مشکلات زیست محیطی هم به دنبال ندارد این سد را تکمیل می کنیم تا مردم و به خصوص کشاورزان از همه ی ظرفیت آب منطقه بتوانند استفاده کنند.
استاندارکرمان گفت: این بازدیدها و آمدن به روستاها و دیدن مردم از نزدیک برای مسئولین خیلی خوب است تا از نزدیک مشکلات مردم را ببینند و صاقانه با مردم صحبت کنند.
وی افزود: اینکه وعده ی بی‌خود به مردم بدهیم و عمل نکنیم باعث می شود مردم به نظام بدبین شوند و امروز هم ما صادقانه با مردم صحبت کردیم و مسائل و مشکلات دولت و منابع و مصارف را به آنها گفتیم.
منبع: شبکه اطلاع رسانی دانا

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی