دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

استاندار کرمان از منطقه ی گردشگری بیدخوان شهرستان بردسیر بازدید کرد و برای پیگیری برخی مطالبات مردم این منطقه در حد امکان و توان قول مساعد داد.

image83918

به گزارش انارما، رزم حسینی استاندار کرمان در حاشیه بازدید از روستای بیدخوان شهرستان بردسیر در مصاحبه اختصاصی با هزار نیوز گفت: روستای بیدخوان یک بهشت است و با توجه به فاصله ی کم این منطقه از مرکز استان از همه ی هم استانی های عزیز درخواست می کنم که از این منطقه بازدید کنند و از آب و هوای بسیار خوب و خنک این منطقه و امکانات کشاورزی که وجود دارد استفاده کنند.

وی افزود: طی بازدید های ۲ روزه از برخی روستاهای شهرستان های سیرجان و بردسیر مردم خواسته هایی داشتند  که صادقانه به آنها گفتم دولت هزینه  لازم را برای انجام این مسائل ندارد اما یک بخش از کارها را که در حد توان است و می توانیم انجام بدهیم.
رزم حسینی افزود : قرار شد اداره کل منابع طبیعی مطالعاتی را انجام دهد در رابطه با سد خاکی بیدخوان که اگر منافع مردم تامین می شود و مشکلات زیست محیطی هم به دنبال ندارد این سد را تکمیل می کنیم تا مردم و به خصوص کشاورزان از همه ی ظرفیت آب منطقه بتوانند استفاده کنند.
استاندارکرمان گفت: این بازدیدها و آمدن به روستاها و دیدن مردم از نزدیک برای مسئولین خیلی خوب است تا از نزدیک مشکلات مردم را ببینند و صاقانه با مردم صحبت کنند.
وی افزود: اینکه وعده ی بی‌خود به مردم بدهیم و عمل نکنیم باعث می شود مردم به نظام بدبین شوند و امروز هم ما صادقانه با مردم صحبت کردیم و مسائل و مشکلات دولت و منابع و مصارف را به آنها گفتیم.
منبع: شبکه اطلاع رسانی دانا

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی