یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 19 May 2024

  به گزارش انارما، مهندس غفاری مدیر عامل شهرک های صنعتی استان کرمان صبح روز یکشنبه برای پیگیری مشکلات شهرک صنعتی انار به شهر انار عزیمت کرد . وی در حاشیه جلسه خود در فرمانداری در پاسخ به سوال خبرنگار انارما مبنی بر پیشرفت های کار نسبت به حضور قبلی ایشان در انار  گفت:تقریبا تمامی […]

 

IMG_1340به گزارش انارما، مهندس غفاری مدیر عامل شهرک های صنعتی استان کرمان صبح روز یکشنبه برای پیگیری مشکلات شهرک صنعتی انار به شهر انار عزیمت کرد .

وی در حاشیه جلسه خود در فرمانداری در پاسخ به سوال خبرنگار انارما مبنی بر پیشرفت های کار نسبت به حضور قبلی ایشان در انار  گفت:تقریبا تمامی مصوبات جلسه قبلی که من در انار حضور داشتم با همکاری فرماندار انار حل شد چرا که ما هزینه پروانه ساخت را به کلی حذف کردیم .

غفاری افزود: مشکل نبود خط تلفن در شهرک صنعتی انار حل شده و براحتی میتوان از شهرک صنعتی انار ارتباط تلفنی با خط ثابت برقرار و از تلفکس استفاده کرد.

در این جلسه مهندس غفاری اعلام نمود کسانی که زمین شهرک صنعتی را اخذ نموده و تاکنون جهت اجرای پروژه اقدام ننموده اند به زودی حکم خلع ید آنها از مراجع قضایی صادر و زمین مذکور به فرد واجد شرایط دیگری واگذار خواهد شد.

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی